Punkt obsługi klienta spółki Tauron powrócił do Świdnicy

22 godzin temu
Zdjęcie: fot. Beata Moskal-Słaniewska/UM Świdnica


Sprawy dotyczące energii elektrycznej ponownie można załatwić w stacjonarnym biurze obsługi klienta działającym na terenie Świdnicy. W centrum handlowym przy ulicy Strzegomskiej otwarty został punkt spółki Tauron.

fot. Beata Moskal-Słaniewska/UM Świdnica

Jeszcze kilka lat temu punkt partnerski spółki Tauron mieścił się w lokalu przy ulicy Ofiar Oświęcimskich. Wraz z jego zamknięciem klientom koncernu pozostało korzystanie z innych punktów obsługi – najbliższe działały w Wałbrzychu oraz Dzierżoniowie. We wrześniu 2023 roku grupa radnych zwróciła się do władz miasta o podjęcie rozmów z Tauronem w celu ponownego otwarcia punktu obsługi klienta w Świdnicy. – Wielu mieszkańców, szczególnie w podeszłym wieku, nie ma możliwości załatwienia spraw przez internet, a takich formalnych spraw związanych z poborem prądu jest wiele. W chwili obecnej jest pozytywne nastawienie firmy Tauron do tworzenia takich punktów w gminach – wskazywali w złożonym wniosku radni Zofia Skowrońska-Wiśniewska, Lesław Podgórski oraz Jan Jaśkowiak.

Ich sugestię przekazano do koncernu energetycznego. W maju 2024 roku, po dokonaniu własnych analiz, spółka przychyliła się do zgłoszonej propozycji. Poinformowano wówczas, iż świdnicki punkt obsługi klienta zostanie uruchomiony we współpracy z podmiotem, który będzie chciał takie usługi dla Taurona prowadzić. W marcu 2025 roku wyłoniono w przetargu firmę, której powierzono świadczenie usług sprzedażowo-obsługowych w Świdnicy na okres trzech lat.

Nowy punkt obsługi klienta został właśnie otwarty, o czym we wtorek, 10 czerwca poinformowała prezydent Świdnicy. Mieści się on w pasażu handlowym świdnickiego supermarketu Leclerc przy ulicy Strzegomskiej.

/mn/

Idź do oryginalnego materiału