Pompy ciepła w EVS mają duży wpływ na jazdę na zimno

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


Wielu producentów EV mocno opierało się na energooszczędnych grzejnikach rezystancyjnych, aby w okresie zimowym utrzymywał ciepłą kabinę i baterię. Ale pompy ciepła, które mogą zmniejszyć straty zasięgu baterii na zimno, stają się coraz bardziej powszechne w EV i mogą pomóc właścicielom elektronicznym w USA, którzy mają do czynienia z niskimi temperaturami w większości kraju w tym tygodniu.

Strona badawcza EV Rekementarz zgłoszony Że pompy ciepła mogą poprawić zakres napędu w poniżej temperatury zamrażania o około 8 do 10 procent. Witryna przetestowała to, porównując zakresy modelu 3 2020 i pojazdów modelu S, które nie mają pomp ciepła w stosunku do wersji 2021, które je mają.

Dane Revurrent pokazują, iż Tesla Model X i Audi E-Tron tracą tylko około 11 do 13 procent swojego zasięgu w 32 stopniach Fahrenheita w porównaniu z prowadzeniem ich w idealnych temperaturach unoszących się około 70 stopni, jak The Washington Post notatkitworząc je wśród najlepszych erekt wyposażonych w pompę ciepła. Jednak The Washington Post mówi, iż pompy ciepła nie są tak skuteczne poniżej 15 stopni.

Pompa ciepła działa poprzez wydajne przenoszenie ciepła wytwarzanego przez samochód do kabiny i innych komponentów. Podobnie samochody gazowe od dawna wykorzystywały rdzeń grzejnika do przeniesienia zmarnowanej energii cieplnej z silnika spalania wewnętrznego do kabiny.

Pompy ciepła dotarły do ​​popularnych elektryk erekcyjnych, takich jak Teslas już w 2021 roku i przychodzą do innych najlepszych modeli, takich jak Ford’s Mustang Mach-e na rok modelowy 2025. Są już również w wielu EV na drodze, w tym w Polestar 2, Honda Prologue, Chevy Equinox EV, Kia EV6, Rivians, a choćby niektóre modele Nissan Leaf już w 2013 r. pełna lista EV, które mają pompy ciepła.

Starsze EV z mniejszymi bateriami, w których brakuje pomp ciepła, bardziej żywo pokazują stratę zimnego zasięgu. Na przykład moja siostra, która prowadzi Ford Focus Electric 2017, dostaje tylko około 80 mil zasięgu w mroźnym zimno z wyłączonymi opornymi grzejnikami i tylko około 50. To może być różnica między możliwością wykonania pełnej pracy w obie strony bez zatrzymywania się lub koniecznością znalezienia (miejmy nadzieję, iż pracują) stacja szybkiego ładowania DC w drodze powrotnej.

Wcześniej udostępniliśmy kilka wskazówek Jak radzić sobie z EVS zimą To może pomóc w lodowatym sytuacjach na drodze. Niektóre wskazówki obejmują wstępne kondycjonowanie pojazdu, jednocześnie podłączane przed wyjściem i odciskiem śniegu, ponieważ nie rozpływa się on z maski jak samochód gazowy.



Source link

Idź do oryginalnego materiału