Polskie firmy na targach się Imex America 2025 w Las Vegas

bialyorzel24.com 1 godzina temu

Polska po raz kolejny zaprezentowała swój potencjał na targach w Ameryce Północnej. W dniach 7-9 października podczas targów Imex America w Las Vegas narodowe stoisko promowało ofertę polskiego sektora MICE – czyli części branży turystycznej obejmującej organizację i obsługę m.in. spotkań firmowych, warsztatów, konferencji, targów itd., prezentując możliwości organizacji wydarzeń i współpracy z partnerami z rynku amerykańskiego.

Fot. POT

Wspólnie z Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Zagranicznego Ośrodka POT w Chicago krajową ofertę w Mandalay Bay Convention Center w Las Vegas promowali: Polskie Linie Lotnicze LOT, Warsaw Convention Bureau, Mazurkas Travel DMC Poland, Kraków Convention Bureau, ICE Kraków Congress Centre, Bespoke Agency Poland DMC oraz Radisson Hotel Group Poland.

Wspólnymi siłami udało się zrealizować około 130 zaplanowanych spotkań z kluczowymi hosted buyers bezpośrednio na stoisku. Nasze działania nie ograniczały się jednak wyłącznie do przestrzeni wystawienniczej, która w tym roku była dwukrotnie większa niż w edycji poprzedniej. Wzięliśmy udział w Imex Run oraz zorganizowaliśmy sesję edukacyjną z MPI w ramach Smart Monday, co podkreśliło nasze zaangażowanie w rozwój branży i pozwoliło na bezpośredni kontakt z kolejnymi 80 hosted buyers ze Stanów Zjednoczonych – przekazała mediom Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau.

Tegoroczna edycja Imex America zgromadziła ponad 17 tys. uczestników, co stanowi rekord zarówno dla amerykańskiej, jak i europejskiej odsłony wydarzenia. Na największej w historii powierzchni wystawienniczej zaprezentowało się ponad 3.7 tys. wystawców, co oznacza wzrost o 5 proc. w porównaniu z rokiem 2024. W targach uczestniczyło ponad 6 tys. kupców, w tym 4.7 tys. gości programu hosted buyers, którzy odbyli łącznie 90 tys. spotkań biznesowych, z czego 77 tys. stanowiły wcześniej zaplanowane spotkania indywidualne.

Wyjątkowym elementem naszej obecności na Imex America 2025 było pięć mikrowydarzeń zorganizowanych na stoisku wspólnie z ekstremalnym biegaczem Tomaszem Sobanią, zwanym polskim Forrestem Gumpem, ambasadorem naszych działań podczas targów. Jego historia i energia doskonale wpisały się w przesłanie targów, promując ideę wytrwałości, pasji i współpracy – dodała Aneta Książek.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie pot.gov.pl.

WEM

Idź do oryginalnego materiału