Polska po raz kolejny zaprezentowała swój potencjał na targach w Ameryce Północnej. W dniach 7-9 października podczas targów Imex America w Las Vegas narodowe stoisko promowało ofertę polskiego sektora MICE – czyli części branży turystycznej obejmującej organizację i obsługę m.in. spotkań firmowych, warsztatów, konferencji, targów itd., prezentując możliwości organizacji wydarzeń i współpracy z partnerami z rynku amerykańskiego.
Fot. POTWspólnie z Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Zagranicznego Ośrodka POT w Chicago krajową ofertę w Mandalay Bay Convention Center w Las Vegas promowali: Polskie Linie Lotnicze LOT, Warsaw Convention Bureau, Mazurkas Travel DMC Poland, Kraków Convention Bureau, ICE Kraków Congress Centre, Bespoke Agency Poland DMC oraz Radisson Hotel Group Poland.
– Wspólnymi siłami udało się zrealizować około 130 zaplanowanych spotkań z kluczowymi hosted buyers bezpośrednio na stoisku. Nasze działania nie ograniczały się jednak wyłącznie do przestrzeni wystawienniczej, która w tym roku była dwukrotnie większa niż w edycji poprzedniej. Wzięliśmy udział w Imex Run oraz zorganizowaliśmy sesję edukacyjną z MPI w ramach Smart Monday, co podkreśliło nasze zaangażowanie w rozwój branży i pozwoliło na bezpośredni kontakt z kolejnymi 80 hosted buyers ze Stanów Zjednoczonych – przekazała mediom Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau.
Tegoroczna edycja Imex America zgromadziła ponad 17 tys. uczestników, co stanowi rekord zarówno dla amerykańskiej, jak i europejskiej odsłony wydarzenia. Na największej w historii powierzchni wystawienniczej zaprezentowało się ponad 3.7 tys. wystawców, co oznacza wzrost o 5 proc. w porównaniu z rokiem 2024. W targach uczestniczyło ponad 6 tys. kupców, w tym 4.7 tys. gości programu hosted buyers, którzy odbyli łącznie 90 tys. spotkań biznesowych, z czego 77 tys. stanowiły wcześniej zaplanowane spotkania indywidualne.
– Wyjątkowym elementem naszej obecności na Imex America 2025 było pięć mikrowydarzeń zorganizowanych na stoisku wspólnie z ekstremalnym biegaczem Tomaszem Sobanią, zwanym polskim Forrestem Gumpem, ambasadorem naszych działań podczas targów. Jego historia i energia doskonale wpisały się w przesłanie targów, promując ideę wytrwałości, pasji i współpracy – dodała Aneta Książek.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie pot.gov.pl.
WEM



![Mariusz Popielarz o uproszczeniu prawa budowlanego. "Mniej biurokracji, szybsze decyzje" [WIDEO]](https://www.eostroleka.pl/luba/dane/pliki/zdjecia/2025/po.jpg)
![Posłanka Cwalina-Śliwowska o nowych rozwiązaniach w turystyce. "Wreszcie" [WIDEO]](https://www.eostroleka.pl/luba/dane/pliki/zdjecia/2025/zcs2.jpg)








