Polski Czech dołącza do Skody i planuje złożyć „kontrofertę” na Talco

ochrona24.info 1 miesiąc temu

Polski Czech dołącza do Skody i planuje złożyć „kontrofertę” na TalcoEPE

Polska dołącza do Skody Studiowanie „anty-Opa”’ Poprzez Dalgo. W ubiegły wtorek, 23 lipca, jak podają media ogólnopolskie, podczas obrad Komisji Infrastruktury Senatu RP Piotr Malepczak, wiceminister infrastruktury kraju europejskiego: „Jestem bardzo zaangażowany w temat. Problem jest z naszym radarem„.

Poza tym dostępnych jest bardzo mało informacji Nad możliwą ofertą pracuje jakaś firma publiczna lub prywatna Aby odnieść się do kwestii formalnie podniesionej przez Węgierską Federację Wagonów Magyar w marcu ubiegłego roku. Zainteresowanie to wyraził publicznie czeski producent Skoda, który wysłał list do zarządu hiszpańskiej spółki w celu zbadania możliwości konsolidacji przemysłu.

Wobec braku dalszych wiadomości od Skody (w odróżnieniu od marki pojazdu) do potencjalnych kandydatów dołącza teraz kraj z Europy Północnej. rządGłównie Biuro Gospodarcze Moncloa i Ministerstwo Transportu, na którego czele stoi Óscar Puente, Talco szuka partnera, któremu może zaufać.

Przez cały czas Magyar Wagon inicjował publiczną ofertę przejęcia (oferta przejęcia). Jej prezydent Wiktor Orban nie dał się przyłapać w administracji ze względu na jego bliskość z rosyjskim reżimem Władimira Putina.. Przyjęcie lub odrzucenie oferty należy do Rady Ministrów, gdyż Dalco uważa ją za spółkę strategiczną ze względu na swoją technologię. Tymczasem Zinevex, zależny od Ministerstwa Gospodarki, jest w trakcie opracowywania niewiążącego raportu, którego termin upływający na 10 sierpnia może się przesunąć, co potwierdza węgierska firma.

CNMV jest jasne, ofertę należy poprawić

Przez cały czas Krajowa Komisja ds. Rynku Papierów Wartościowych (CNMV), organ regulacyjny krajowego rynku akcji, jasno dawała do zrozumienia, iż ​​„zajęcie” Talco jest możliwe. Powinna ona być wyższa niż kwota proponowana przez Federację Węgierskąpo pięciu euro za akcję, wyceniając krajowego producenta kolei na prawie 620 mln euro. W żadnym wypadku nie można zaproponować fuzji bez wymiany ekonomicznej dla akcjonariuszy, a informacje, jakie Talco może przekazać potencjalnym inwestorom, są bardzo ograniczone.

Jak podaje ta gazeta, plany Pegasusa obejmują także Triland Fund, konsorcjum utworzone przez Abello i głównego akcjonariusza firmy, rodzinę Oriole. Nie ma mowy o sprzedaży ich akcji, jeżeli nie ma propozycji dla pozostałych akcjonariuszy.Głównie mniejszościowy, reprezentuje około 55% kapitału, gdyż 5% jest w rękach rodziny Torrent Blasco.

Idź do oryginalnego materiału