Polacy najchętniej sięgają po nabiał Mlekovity

dziendobrybialystok.pl 2 miesięcy temu

Po raz drugi w historii programu "Blix Awards - Wybór Konsumentów" zostały rozdane nagrody dla sektora FMCG. I po raz drugi w kategorii "Nabiał" zwyciężyła Mlekovita, firma wywodząca się z województwa Podlaskiego, dziś o zasięgu globalnym. Nagroda ta jest o tyle wyjątkowa, iż otrzymują ją marki najczęściej wybierane przez polskich konsumentów podczas codziennych zakupów. To kolejne tego typu wyróżnienie w ostatnim czasie - Mlekovita zwyciężyła również w CPS GfK Brand Footprint 2024 jako najczęściej wybierana przez Polaków marka FMCG. W szeroko zakrojonym badaniu Grupy Blix, przy udziale merytorycznym UCE Research i Kantar Polska, Polacy wyrazili ponad 634 tys. opinii na temat przeszło 1,3 tys. marek. Konsumenci wskazywali te, które najczęściej wybierają podczas codziennych zakupów w sklepach stacjonarnych. Badanie jest o tyle obiektywne, iż marka nie może nominować siebie do Blix Awards ani nie może zostać nominowana przez osoby trzecie. Organizatorzy przeprowadzają niezależne badania, w których biorą udział marki dostępne na polskim rynku, należące do 93 kategorii FMCG. Nagroda Blix Awards jest wręczana w najważniejszych kategoriach FMCG, a zwycięzcami są marki, które zostały wybrane przez shopperów, którzy dokonują codziennych zakupów w sklepach stacjonarnych. W kategorii "Nabiał" po raz drugi z rzędu zwyciężyła Mlekovita. Otrzymanie nagrody Blix Awards przez markę Mlekovita stanowi potwierdzenie, iż przywiązując ogromną wagę do jakości, bezpieczeństwa i w

Idź do oryginalnego materiału