Photoalert w prudnickim magistracie przyśpieszy załatwianie interwencji mieszkańców

1 dzień temu
Zdjęcie: [fot. pixabay]


Władze Prudnika zapowiadają szybszą reakcję na zgłaszane przez mieszkańców problemy. W urzędzie miejskim uruchomiono Photoalert. Nowoczesny system umożliwia sprawne zarządzanie interwencjami, które można sygnalizować poprzez telefoniczne numery alarmowe podane na stronach internetowych gminy.

- Ten system jest bardzo prosty, szybki i dokładny - uważa wiceburmistrz Prudnika Wiesław Kopterski. - Obywatel, który zauważy jakieś nieprawidłowości, np. nielegalne wysypisko śmieci, robi zdjęcie. Automatycznie to zdjęcie jest przesyłane do operatora. Są dokładne dane miejsca. Operator odbiera zgłoszenie i przekierowuje to do odpowiedniego wydziału, który już zajmie się sprawą. Zgłoszenia te mogą dotyczyć m.in. wykroczeń drogowych, dewastacji terenów miejskich, zanieczyszczenia środowiska, awarii oraz uszkodzeń infrastruktury gminnej. Po rozwiązaniu zgłoszonego problemu interweniujący mieszkaniec otrzyma informację zwrotną. System Photoalert będzie testowany w Prudniku do końca roku, a gdy się sprawdzi w praktyce, zakupi go gmina.
Idź do oryginalnego materiału