Ostatnia prosta kampanii prezydenckiej na YouTubie i Facebooku. Jest i straszenie, i mobilizacja
Zdjęcie: Rafał Trzaskowski i Karol Nawrocki, kolaż WM
Komitet wyborczy Rafała Trzaskowskiego w drugiej turze kampanii prezydenckiej wydał na reklamy w Google i Mecie ponad 360 tysięcy złotych, a Karola Nawrockiego ponad 214 tysięcy złotych – obliczył portal Wirtualnemedia.pl. Obaj kandydaci stawiają na podobne taktyki – straszenie oponentem, wyciąganie afer i mobilizację własnej bazy.

6 miesięcy temu






![Zamość. W ubiegłym tygodniu odeszli od nas... [14-12-2025]](https://static2.kronikatygodnia.pl/data/articles/xga-4x3-zamosc-w-ubieglym-tygodniu-odeszli-od-nas-24-11-2025-1765095868.jpg)
![Tomaszów Lubelski. W ubiegłym tygodniu odeszli od nas... [14-12-2025]](https://static2.kronikatygodnia.pl/data/articles/xga-4x3-tomaszow-lubelski-w-ubieglym-tygodniu-odeszli-od-nas-30-11-2025-1765095931.jpg)



