OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych

4 dni temu

Starostwo Powiatowe w Lesku
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych w pełnym wymiarze czasu pracy 
w Starostwie Powiatowym w Lesku

    Na podstawie art. 11 i art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych 
(Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) oraz § 5 Zarządzenia Nr 28/2009 Starosty Leskiego 
z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 16 października 2025 r. nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze. 

I.    Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Lesku
38-600 Lesko, Rynek 1
tel. 13 469 71 24

II.    Określenie stanowiska: 
Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych. 

III.    Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
1.    Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, 
b)    pełna umiejętności czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
c)    nieposzlakowana opinia, 
d)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
e)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
f)    posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia o kierunku: budownictwo lub architektura lub pokrewne,
g)    posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
h)    wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
i)    trzyletnie doświadczenie w obszarze planowania i realizacji inwestycji budowlanych w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnym stanowisku lub doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności - praca w biurze projektowym, praca w firmach wykonawcze/doradczych itp.  
j)    Podstawowa znajomość przepisów prawa w szczególności z zakresu:
   - Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane, 
   - Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
   - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r., 
   - Rozporządzenie Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r.,
   - Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali, 
   - Ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych, 
   - Ustaw z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

2.    Wymagania dodatkowe: 
a)    ukończone kursy/szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
b)    znajomość technik pracy biurowej, biegłej obsługi komputera (MS-Office Excel i Word), obsługa programów kosztorysowych, obsługi urządzeń biurowych, sporządzania i redagowania pism urzędowych,
c)    umiejętności psychospołeczne: umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność poszukiwania i selekcji informacji, umiejętność wyjaśniania, umiejętność logicznego myślenia i przekazywania wiedzy, 
d)    posiadanie cech osobowościowych: samodzielność, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, dokładność, umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, solidność.

IV.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy, w szczególności:
Inwestycyjne: prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjno-remontowych prowadzonych przez Wydział obejmujących m.in.:
a)    przygotowywanie planów, materiałów i wytycznych do postępowań przetargowych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych i realizacją oraz uczestniczenie w tych procedurach i zleceniu robót,
b)    osobiste nadzorowanie w ramach posiadanych uprawnień schematy przebiegu powierzonych zadań dotyczących robót budowlanych i prac projektowych, począwszy od podpisania umowy aż do końcowego odbioru, a następnie do zakończenia okresu obowiązującej gwarancji,
c)    sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych i rozliczanie finansowe tj. weryfikowanie kosztów powierzonych do nadzorowania zadań dotyczących robót budowlanych i prac projektowych,
d)    przygotowywanie wniosków w sprawie aktualnie prowadzonych lub przyszłych zadań Wydziału,
e)    współdziałanie przy sporządzaniu wniosków i projektów do pozyskania środków finansowych pozabudżetowych i zewnętrznych realizowanych przez Wydział,
f)    opracowywanie kosztorysów inwestorskich z wykorzystaniem programów kosztorysowych,
g)    udział w pracach komisji przekazujących teren budowy (robót) oraz w komisjach odbiorowych i innych związanych z adekwatną realizacją projektów/inwestycji,
h)    weryfikacja schematy i kompletności dokumentacji projektowo - kosztorysowych w zakresie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Wydział,
i)    powadzenie bieżącej korespondencji i dokumentacji urzędowej wraz z przygotowywaniem pism oraz wniosków,
Zamówienia publiczne: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego m.in.
a)    realizacje inwestycji i remontów,
b)    sporządzanie dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne,
c)    świadczenie pomocy merytorycznej przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych,
d)    weryfikowanie schematy i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach 
o zamówienie publiczne,
e)    sprawozdawczość w zakresie zamówień publicznych oraz środków krajowych.

V.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a)    miejscem pracy - Starostwo Powiatowe w Lesku, ul. Rynek 1 
b)    budynek nie posiada windy,
c)    zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę na czas określony (obowiązkowa służba przygotowawcza w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym),
d)    wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo),
e)    wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Lesku i posiadanych kwalifikacji oraz stażu pracy,
f)    praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu,
g)    praca przy monitorze ekranowym powiązana z obsługą urządzeń biurowych powyżej 4 godzin,
h)    bezpieczne warunki pracy,
i)    wyjazdy służbowe.

 

VI.    Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych 
w Starostwie Powiatowym w Lesku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6 %. 


VII.    Wymagane dokumenty:
a)    własnoręcznie podpisany życiorys zawodowy (CV),
b)    własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
c)    potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie wyższe II stopnia,
d)    potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
k)    potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami niezbędnymi na danym stanowisku, 
e)    własnoręcznie podpisany przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się 
o zatrudnienie (Załącznik nr 1),
f)    własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
   - posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik Nr 2),
   - posiadaniu pełnej umiejętności czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 3),
   - niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 3),
   - posiadaniu nieposzlakowanej opinii (załącznik nr 3)
   - stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku (załącznik nr 4),
   - zapoznanie się z klauzulą informacyjną oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 5), 
g)    kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VIII.    Kandydat może złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.


IX.    Każdy dokument aplikacyjny musi być opatrzony własnoręcznym czytelnym podpisem, 
a przedłożone kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 

X.    Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem na kopercie 
"Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych  w Starostwie Powiatowym w Lesku"  w Punkcie obsługi interesanta i kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Lesku przy ul. Rynek 1 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Lesku, Rynek 1, 38 - 600 Lesko z dopiskiem na kopercie: ,, Dotyczy naboru na wolne stanowisko  urzędnicze Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych" w terminie do 27 października 2025 r. do godziny 14:00 (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Lesku). 
Oferty nie spełniające wymagań lub które wpłyną do Starostwa po terminie podanym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.


XI. Kandydaci, którzy w wyniku wstępnej selekcji spełniający formalne warunki zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej dzięki środków komunikacji elektronicznej lub telefonicznie.


XII .  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa Powiatowego: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-leski.pl, oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1, 
38-600 Lesko. 

Uwaga: Pracodawca zastrzega sobie prawo zamknięcia procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze. 

    Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. 2024 poz. 928 ze zm.) informuję, iż w Starostwie Powiatowym w Lesku została wdrożona procedura zgłoszeń wewnętrznych. Formularz zgłaszania nieprawidłowości znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Starostwa Powiatowego w Lesku — załącznik nr 1 do Zarządzenia Starosty Leskiego nr 22.2024 z dnia 25 września 2024 r (z późn.zm.)  w sprawie wprowadzenia wewnętrznej procedury dotyczącej przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lesku
   

 

Lesko, dnia 16 października 2025 r.                                

Idź do oryginalnego materiału