Rada Nadzorcza Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sanoku, działając w oparciu o § 122 ust. 1 Statutu Spółdzielni, ogłasza konkurs na stanowisko Zastępcy Prezesa d/s technicznych Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej w wymiarze pełnego etatu.
Wymagania kwalifikacyjne:
-
Członkostwo w Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
-
Brak powiązań rodzinnych (pokrewieństwo, powinowactwo, małżeństwo) z członkami Rady Nadzorczej.
-
Brak prowadzenia działalności konkurencyjnej wobec spółdzielni.
-
Wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek budownictwo).
-
Znajomość przepisów dotyczących zarządzania nieruchomościami, znajomość prawa budowlanego i przepisów powiązanych, w tym zagadnień techniczno-eksploatacyjnych dotyczących zasobów mieszkaniowych.
-
Umiejętność skutecznej komunikacji i budowania pozytywnych relacji z różnymi interesariuszami, w tym członkami spółdzielni, pracownikami, organami nadzorczymi, organami samorządowymi oraz firmami świadczącymi usługi dla SSM.
-
Posiadanie pełnej umiejętności czynności prawnych i niekaralność za przestępstwa przeciw dokumentom, gospodarcze i karno-skarbowe (oświadczenie).
-
Brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowisk kierowniczych (zaświadczenie lekarskie).
-
Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierowniczym.
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołami i organizowaniu pracy.
-
Znajomość zasad realizacji i rozliczania inwestycji oraz umiejętność weryfikacji kosztorysów.
-
Wysoka kultura osobista, kreatywność, odporność na stres, samodzielność i odpowiedzialność.
-
Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach konfliktowych.
Wymagania dodatkowe:
-
Umiejętność dobrej organizacji pracy, zarządzania, podejmowania decyzji w sytuacjach stresogennych, dokładność, terminowość.
-
Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych (otwartość, komunikatywność), zdolność współpracy w grupie i kierowanie zespołem.
-
Znajomość zagadnień związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w budownictwie.
-
Umiejętność tworzenia i analizowania kosztorysów, planów remontowych i rozliczeń inwestycji.
-
Znajomość zasad pozyskiwania i rozliczania dotacji oraz funduszy zewnętrznych.
-
Mile widziane doświadczenie w spółdzielczości mieszkaniowej lub 5-letni staż pracy w branży technicznej, budowlanej lub zarządzania nieruchomościami oraz nawyk ciągłego doskonalenia zawodowego.
-
Umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- kopie/skany dyplomów,
- kserokopie/skany dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień,
- kserokopie/skany świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- informacje o sposobie kontaktu (telefon, adres poczty e-mail),
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu zgodnie z ustawą
o ochronie danych osobowych i przepisami RODO.
Osoba na stanowisku z-cy prezesa d/s technicznych odpowiadać będzie za należyte organizowanie, nadzór i rozliczanie pracy podległych mu komórek organizacyjnych
i stanowisk, a do zakresu podstawowych obowiązków będzie między innymi należeć:
1. Nadzorowanie pracy zespołu techniczno-administracyjnego.
2. Tworzenie i rozliczanie planów remontowych dla nieruchomości.
3. kooperacja z firmami remontowymi oraz nadzór nad realizacją i rozliczeniem prac.
4. kooperacja z mieszkańcami oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie eksploatacji
i remontów nieruchomości.
5. Uczestnictwo w odbiorach prac.
6. kooperacja i nadzór nad gospodarzami (administratorami) nieruchomości.
7. Uczestnictwo w posiedzeniach Rady Nadzorczej i jej Komisji na wniosek Rady lub
Komisji.
Miejsce i termin złożenia aplikacji:
Wymagane dokumenty zainteresowany kandydat składa w sekretariacie Spółdzielni, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „KONKURS – nie otwierać”, w godzinach urzędowania dziennika podawczego Spółdzielni.
Termin składania wymaganych dokumentów: do dnia: 12.12.2025 r. do godz. 1400.
Wszystkie wątpliwości dotyczące Regulaminu rozstrzyga Rada Nadzorcza.
Rada Nadzorcza zastrzega, iż może w każdym czasie, bez podania przyczyny, zakończyć konkurs, bez wyłonienia kandydata na stanowisko Z-cy Prezesa ds. technicznych.
Z wybranymi kandydatami, Rada Nadzorcza przeprowadzi rozmowy.
Termin rozmów zostanie wyznaczony indywidualnie dla wszystkich kandydata.
W treści aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Tekst Sponsorowany

51 minut temu

![50 lat temu uruchomiono KWK „Borynia”. Rocznica już 3 grudnia [HISTORIA]](https://cdn2.nowiny.pl/im/v1/news-900-widen-wm/2021/11/27/184342_1637998872_99568000.webp)




