OGŁOSZENIE KONKURSU na stanowisko Zastępcy Prezesa ds. technicznych Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej

51 minut temu

Rada Nadzorcza Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sanoku, działając w oparciu o § 122 ust. 1 Statutu Spółdzielni, ogłasza konkurs na stanowisko Zastępcy Prezesa d/s technicznych Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej w wymiarze pełnego etatu.

Wymagania kwalifikacyjne:

  1. Członkostwo w Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej.

  2. Brak powiązań rodzinnych (pokrewieństwo, powinowactwo, małżeństwo) z członkami Rady Nadzorczej.

  3. Brak prowadzenia działalności konkurencyjnej wobec spółdzielni.

  4. Wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek budownictwo).

  5. Znajomość przepisów dotyczących zarządzania nieruchomościami, znajomość prawa budowlanego i przepisów powiązanych, w tym zagadnień techniczno-eksploatacyjnych dotyczących zasobów mieszkaniowych.

  6. Umiejętność skutecznej komunikacji i budowania pozytywnych relacji z różnymi interesariuszami, w tym członkami spółdzielni, pracownikami, organami nadzorczymi, organami samorządowymi oraz firmami świadczącymi usługi dla SSM.

  7. Posiadanie pełnej umiejętności czynności prawnych i niekaralność za przestępstwa przeciw dokumentom, gospodarcze i karno-skarbowe (oświadczenie).

  8. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowisk kierowniczych (zaświadczenie lekarskie).

  9. Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierowniczym.

  10. Doświadczenie w zarządzaniu zespołami i organizowaniu pracy.

  11. Znajomość zasad realizacji i rozliczania inwestycji oraz umiejętność weryfikacji kosztorysów.

  12. Wysoka kultura osobista, kreatywność, odporność na stres, samodzielność i odpowiedzialność.

  13. Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach konfliktowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność dobrej organizacji pracy, zarządzania, podejmowania decyzji w sytuacjach stresogennych, dokładność, terminowość.

  2. Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych (otwartość, komunikatywność), zdolność współpracy w grupie i kierowanie zespołem.

  3. Znajomość zagadnień związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w budownictwie.

  4. Umiejętność tworzenia i analizowania kosztorysów, planów remontowych i rozliczeń inwestycji.

  5. Znajomość zasad pozyskiwania i rozliczania dotacji oraz funduszy zewnętrznych.

  6. Mile widziane doświadczenie w spółdzielczości mieszkaniowej lub 5-letni staż pracy w branży technicznej, budowlanej lub zarządzania nieruchomościami oraz nawyk ciągłego doskonalenia zawodowego.

  7. Umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- CV i list motywacyjny,

- kopie/skany dyplomów,

- kserokopie/skany dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień,

- kserokopie/skany świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,

- informacje o sposobie kontaktu (telefon, adres poczty e-mail),

- zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu zgodnie z ustawą

o ochronie danych osobowych i przepisami RODO.

Osoba na stanowisku z-cy prezesa d/s technicznych odpowiadać będzie za należyte organizowanie, nadzór i rozliczanie pracy podległych mu komórek organizacyjnych

i stanowisk, a do zakresu podstawowych obowiązków będzie między innymi należeć:

1. Nadzorowanie pracy zespołu techniczno-administracyjnego.

2. Tworzenie i rozliczanie planów remontowych dla nieruchomości.

3. kooperacja z firmami remontowymi oraz nadzór nad realizacją i rozliczeniem prac.

4. kooperacja z mieszkańcami oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie eksploatacji

i remontów nieruchomości.

5. Uczestnictwo w odbiorach prac.

6. kooperacja i nadzór nad gospodarzami (administratorami) nieruchomości.

7. Uczestnictwo w posiedzeniach Rady Nadzorczej i jej Komisji na wniosek Rady lub

Komisji.

Miejsce i termin złożenia aplikacji:

Wymagane dokumenty zainteresowany kandydat składa w sekretariacie Spółdzielni, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „KONKURS – nie otwierać”, w godzinach urzędowania dziennika podawczego Spółdzielni.

Termin składania wymaganych dokumentów: do dnia: 12.12.2025 r. do godz. 1400.

Wszystkie wątpliwości dotyczące Regulaminu rozstrzyga Rada Nadzorcza.

Rada Nadzorcza zastrzega, iż może w każdym czasie, bez podania przyczyny, zakończyć konkurs, bez wyłonienia kandydata na stanowisko Z-cy Prezesa ds. technicznych.

Z wybranymi kandydatami, Rada Nadzorcza przeprowadzi rozmowy.

Termin rozmów zostanie wyznaczony indywidualnie dla wszystkich kandydata.

W treści aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Tekst Sponsorowany

Idź do oryginalnego materiału