Ogłoszenie Burmistrza Szubina

1 dzień temu

Ogłoszenie Burmistrza Szubina

o przystąpieniu do sporządzenia:

miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu działki nr 812/10 w Szubinie, gmina Szubin

Na podstawie art. 17 pkt 1 w związku z art. 8 g ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Szubinie uchwały nr XV/164/25 z dnia 26 czerwca 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu działki nr 812/10 w Szubinie, gmina Szubin.

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego.

Zgodnie z art. 8g ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wnioski do planu miejscowego mogą być wnoszone do Burmistrza Szubina na piśmie utrwalonym w postaci papierowej na adres: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, lub elektronicznej, w tym dzięki środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres [email protected] oraz platformy usług administracji publicznej ePUAP: /63hqiye23j/skrytka, na formularzu (wzór dostępny na stronie: https://bip.szubin.pl w zakładce Zagospodarowanie przestrzenne, Planowanie przestrzenne) w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego w terminie do dnia 28 listopada 2025 r.

Składający wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Organem adekwatnym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Szubina.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 – o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. „RODO” administrator danych informuje, że:

1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Szubin, którą reprezentuje Burmistrz Szubina z siedzibą: Urząd Miejski w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12, 89-200 Szubin,. Informujemy, iż w stosunku do danych przetwarzanych przez Gminę Szubin w ramach zadań zleconych przez Administrację Rządową, Gmina Szubin jest współadministratorem Państwa danych osobowych.

2) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Szubinie, adres e-mail: [email protected].

3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są w związku ze składanymi podaniami o różnej treści i formie, a także w ramach wszczynanych z urzędu postępowań administracyjnych w celu realizacji przez Gminę jej zadań, a podstawą prawną ich przetwarzania bez Państwa odrębnej zgody jest art. 6 ust 1 pkt c) RODO. Oznacza to, iż przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, ciążącego na Administratorze danych w stosunku do danych do których żądania na podstawie prawa uprawniony jest Administrator danych w procesie adekwatnej realizacji złożonego podania lub postępowania administracyjnego.

4) Pozostałe informacje o ochronie danych osobowych można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12, 89-200 Szubin, lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szubin w zakładce „RODO” – www.bip.szubin.pl.

Burmistrz Szubina

Mariusz Piotrkowski

Idź do oryginalnego materiału