Obwieszczenie Burmistrza Błaszek z dnia 11 grudnia 2024 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Błaszki

blaszki.pl 4 tygodni temu

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA BŁASZEK

z dnia 11 grudnia 2024 r.

o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Błaszki

Na podstawie art. 13 i ust. 3 pkt 1, art. 8g ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1, 3, 4 i 5 oraz art. 40 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Błaszkach Uchwały Nr VIII/54/24 z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Błaszki oraz o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko w celu przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. planu ogólnego.

Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące ww. planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko w terminie od 11.12.2024 r. do 17.01.2025 r.

Wnioski do projektu planu ogólnego należy składać na piśmie utrwalonym w postaci:

  1. papierowej - osobiście lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Błaszkach, Plac Niepodległości 13, 98-235 Błaszki;
  2. elektronicznej - w tym dzięki środków komunikacji elektronicznej tj. skrzynki podawczej epuap.gov.pl wybierając podmiot: Urząd Miejski w Błaszkach na adres: /ugblaszki/SkrytkaESP (tytuł wiadomości: wniosek do planu ogólnego Gminy Błaszki) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub dzięki poczty elektronicznej na adres: [email protected] (tytuł maila: wniosek do planu ogólnego Gminy Błaszki);
  3. na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego dostępnym na stronie internetowej urzędu;

Składający wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego, podaje swoje imię i nazwisko, albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Organem adekwatnym do rozpatrywania wniosków jest Burmistrz Błaszek.

Idź do oryginalnego materiału