Obiekty handlowe rosną w mniejszych miastach. Debiutują u nas nowe marki

Zdjęcie: Foto: mat.prasowe
Polski rynek jest bardzo atrakcyjny dla globalnych sieci handlowych. Debiutują u nas nowe marki, na rynek wracają duże transakcje – wynika z analiz JLL.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Obiekty handlowe rosną w mniejszych miastach. Debiutują u nas nowe marki
Powiązane
O Franku i cudach w komisjach / janko
19 minut temu
Kalendarium - sobota 7 czerwca
5 godzin temu
Taki Grosik to skarb. Polska - Mołdawia 2:0
6 godzin temu
Abel, twój brat / szejkan
8 godzin temu
Polecane
Debaty społeczne w następnym tygodniu
5 godzin temu
Debata społeczna w Legionowie
5 godzin temu
Podróbki sprzedawała na jednym z portali ogłoszeniowych
5 godzin temu