Obiekty handlowe rosną w mniejszych miastach. Debiutują u nas nowe marki

Zdjęcie: Foto: mat.prasowe
Polski rynek jest bardzo atrakcyjny dla globalnych sieci handlowych. Debiutują u nas nowe marki, na rynek wracają duże transakcje – wynika z analiz JLL.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Obiekty handlowe rosną w mniejszych miastach. Debiutują u nas nowe marki
Powiązane
Kongres PiS. Zostaną wybrane nowe władze partii
56 minut temu
Nasycenie
1 godzina temu
Polecane
W okolicy: Podczas prac znaleźli niewybuchy
1 godzina temu
Policyjny pościg na Sæbraut
1 godzina temu
Toronto zmienia zasady korzystania z fotoradarów
1 godzina temu
28.06.2025 Księgarnia
1 godzina temu
Strzelanina pod Limanową. Są nowe ustalenia
1 godzina temu