Nowy kontrakt z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej wzmacnia pozycję Britenet w sektorze publicznym

1 dzień temu

Britenet umacnia swoją pozycję jako najważniejszy partner technologiczny administracji publicznej w Polsce. Firma właśnie podpisała nową umowę z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej, wygrywając kolejne postępowanie przetargowe. To istotny kontrakt, który nie tylko potwierdza wieloletnie doświadczenie Britenet w sektorze publicznym, ale także rozszerza rolę Britenet we wspieraniu rozwoju transformacji cyfrowej w sektorze administracji publicznej.

Technologiczne fundamenty dla efektywnej polityki społecznej

W ramach umowy Britenet dokona migracji Systemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego (SM EFS) do bezpieczniejszej i wydajniejszej infrastruktury, zapewni stabilność systemu, stałe wsparcie techniczne oraz dostosuje platformę do zmieniających się wymagań prawnych i organizacyjnych. SM EFS to jedno z kluczowych narzędzi wspierających zarządzanie środkami unijnymi w Polsce, dlatego jego sprawne funkcjonowanie ma bezpośredni wpływ na efektywne wykorzystywanie funduszy społecznych.

„Dla Britenet to nie tylko kolejny projekt, ale realny wpływ na sprawność wykorzystania środków unijnych w Polsce. SM EFS to system o dużym znaczeniu społecznym i cieszymy się, iż zostaliśmy obdarzeni zaufaniem przy jego rozwoju i utrzymaniu” – mówi Michał Borny, CEO Britenet. „Zespół odpowiedzialny za ten projekt po raz kolejny udowodnił, iż potrafimy odpowiadać na potrzeby sektora publicznego z dużą precyzją i zrozumieniem. To wynik naszej konsekwencji, doświadczenia i świetnej współpracy z resortem” – dodaje.

Równolegle – coraz mocniejsza obecność w Europie

Nowa umowa z MFiPR to nie jedyny tegoroczny sukces firmy. Niedawno Britenet został wybrany jako jeden z wykonawców prestiżowego przetargu unijnej agencji Frontex, obejmującego czteroletnie umowy ramowe na świadczenie usług IT w całej Europie.

To potwierdzenie, iż Britenet skutecznie łączy wzrost w Europie z utrzymywaniem silnej pozycji w kraju. “Nie wybieramy między rynkiem krajowym a zagranicznym. Działamy na obu poziomach z równą energią i zaangażowaniem. Dla nas istotne są realne efekty – czy to we wdrażaniu funduszy unijnych w Polsce, czy wspieraniu bezpieczeństwa granic Europy z Frontexem. Jesteśmy dumni, iż możemy przez cały czas współtworzyć tak istotny system publiczny, który realnie wspiera wykorzystanie środków unijnych w Polsce.” – zauważa Claudia Nieuwland, COO Britenet.

O Britenet

Britenet to zaufany europejski partner IT dostarczający wysoce skuteczne, przełomowe rozwiązania w zakresie oprogramowania. Z zespołem prawie 1000 specjalistów Britenet oferuje spersonalizowane usługi w zakresie rozwoju oprogramowania, CRM oraz danych i sztucznej inteligencji – ze szczególnym uwzględnieniem doświadczenia w zakresie Salesforce. Pomagamy organizacjom zwiększyć konkurencyjność, obniżyć koszty i poprawić jakość obsługi klienta.

Nasi klienci obejmują najważniejsze sektory, takie jak bankowość i ubezpieczenia, handel detaliczny i logistyka oraz sektor publiczny – współpracując z nami w celu poprawy wydajności operacyjnej, modernizacji starszych systemów i napędzania innowacji.

Założona 20 lat temu firma Britenet wspiera klientów przez cały cykl życia projektu – od analizy i projektowania po wdrożenie, testowanie i bieżące wsparcie.

Zaufały nam takie organizacje, jak Generali, Education First, AerCap i europejskie instytucje publiczne. Britenet dostarcza technologię, która napędza strategiczne cele i długoterminowy sukces.

Kontakt dla mediów:

Małgorzata Garnek-Dudek
PR & Communication Leader
+48 539 016 451
[email protected]

Idź do oryginalnego materiału