Po interwencji NASK, właściciel Facebooka - firma Meta - zablokowała reklamy polityczne na platformie, które mogły wpływać na kampanię wyborczą w Polsce. To efekt działań prowadzonych w ramach tzw. parasola wyborczego. NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą
7 miesięcy temu
Po interwencji NASK, właściciel Facebooka - firma Meta - zablokowała reklamy polityczne na platformie, które mogły wpływać na kampanię wyborczą w Polsce. To efekt działań prowadzonych w ramach tzw. parasola wyborczego. - Strona główna
- Wybory i nastroje
- NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą
Powiązane
PiS zawrze sojusz z Konfederacją? Kaczyński zabrał głos
41 minut temu
Nawrocki broni Cenckiewicza. "Metody wciąż te same"
2 godzin temu
LEWICA
2 godzin temu
Polacy ocenili Nawrockiego i Sejm. Różnicę widać od razu
4 godzin temu
Polecane
Zmarła pastorowa z Jaworza, laureatka Srebrnej Cieszynianki
1 godzina temu











