Po interwencji NASK, właściciel Facebooka - firma Meta - zablokowała reklamy polityczne na platformie, które mogły wpływać na kampanię wyborczą w Polsce. To efekt działań prowadzonych w ramach tzw. parasola wyborczego. NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą
5 miesięcy temu
Po interwencji NASK, właściciel Facebooka - firma Meta - zablokowała reklamy polityczne na platformie, które mogły wpływać na kampanię wyborczą w Polsce. To efekt działań prowadzonych w ramach tzw. parasola wyborczego. - Strona główna
- Wybory i nastroje
- NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą
Powiązane
Waćkowski: Czy za dwa lata będzie koalicja PO z PiS?
5 godzin temu
Kamiński: Ściganie Ziobry przez ABW to forma represji
12 godzin temu
Polecane
O kilka tysięcy wzrośnie zasiłek pogrzebowy
1 godzina temu















