Nabory do pracy w ratuszu. Poszukiwani inspektorzy do jednego z wydziałów

lowicz24.eu 2 miesięcy temu
Na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Łowiczu ukazało się ogłoszenie o naborze na dwa stanowiska urzędnicze inspektora w Wydziale Spraw Komunalnych. Do zakresu obowiązków na obu stanowiskach będzie należało wykonywanie zadań związanych m.in. z zarządzaniem kryzysowym oraz ochroną ludności i obroną cywilną. Ogłoszenie burmistrza Mariusza Siewiery o naborze na dwa wolne stanowiska urzędnicze inspektora w Wydziale Spraw Komunalnych ukazało się w poniedziałek 22 września.

Jak czytamy w ogłoszeniu, zakres pracy na obu tych stanowiskach będzie obejmował realizację zadań wynikających z obowiązków nałożonych na miasto lub burmistrza miasta Łowicza w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej oraz działań antyterrorystycznych.

Warto dodać, iż nowe obowiązki dla jednostek samorządu terytorialnego w tym zakresie wprowadziła ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia 2025 roku.

Od kandydatów na urzędnicze stanowiska wymagane jest m.in. wykształcenie wyższe, co najmniej 3-letni staż pracy czy znajomość i umiejętność adekwatnej interpretacji przepisów prawa, w tym ustaw o: zarządzaniu kryzysowym, ochronie ludności i obronie cywilnej, działaniach antyterrorystycznych, samorządzie gminny
Idź do oryginalnego materiału