Gmina Lesznowola informuje, iż w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Lesznowola”, współfinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), funkcjonuje mechanizm umożliwiający zgłaszanie potencjalnych poważnych nieprawidłowości.
Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach Inwestycji B.1.1.3. Termomodernizacja instytucji edukacyjnych, na podstawie umowy nr KPOD.03.05-IW.04-0072/24 z dnia 25.06.2025 r.
W przypadku podejrzenia wystąpienia nieprawidłowości związanych z realizacją projektu, informacje można przekazać poprzez:
- dedykowany adres e-mail: [email protected]
Więcej informacji na stronie Zgłoś nieprawidłowość – Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej – Portal Gov.pl
Zgłoszenia mogą być anonimowe. Każda informacja jest analizowana zgodnie z obowiązującymi procedurami.