Marki luksusowe mają problem z klientelą z pokolenia Z. Dlaczego się nie rozumieją?
1 godzina temu
Zdjęcie: Foto: Adobe Stock
Według prognoz pokolenie Z zdominuje rynek dóbr luksusowych do 2030 roku. o ile jednak ten rynek wciąż ma być dochodowy dla producentów, muszą oni zmienić język, jakim mówią do najmłodszych konsumentów.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Marki luksusowe mają problem z klientelą z pokolenia Z. Dlaczego się nie rozumieją?
Powiązane
Hołownia w ścisłej czołówce kandydatów w ONZ?
52 minut temu
Służby na tropie Hołowni? Poseł Polski 2050 ocenia
57 minut temu
Polecane
Awanse i wyróżnienia dla policjantów powiatu słupeckiego
1 godzina temu
Tortury w centrum Łodzi. Zatrzymano kolejną podejrzaną
1 godzina temu
Sługa Boży ks. Kazimierz Smoroński (część 11.)
1 godzina temu












