Łowicz. Kolejne zmiany organizacyjne w ratuszu. realizowane są nabory na trzy stanowiska

lowicz24.eu 8 godzin temu
Burmistrz Mariusz Siewiera dokonał kolejnych zmian w strukturze organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Łowiczu. Od 3 stycznia 2025 roku w łowickim ratuszu działają dwa nowe wydziały. Ogłoszono trzy nabory na wolne stanowiska, w tym jedno na stanowisko kierownicze. Zarządzeniem z dnia 3 stycznia br. burmistrz Mariusz Siewiera wprowadził nowy regulamin organizacyjny w Urzędzie Miejskim w Łowiczu.

W strukturze łowickiego magistratu pojawiły się dwa nowe wydziały. Pierwszy z nich to Wydział Inwestycji i Pozyskiwania Środków, który powstał przez połączenie Wydziału Inwestycji i Remontów oraz Wydziału do Spraw Pozyskiwania Środków Zewnętrznych.

Naczelnikiem tegoż wydziału został Jacek Wiśniewski, który pod koniec listopada 2024 roku wygrał konkurs na naczelnika wydziału zajmującego się pozyskiwaniem środków zewnętrznych. Jego zastępcą została Wioletta Grebelska. Mieszkanka gminy Bolimów we wrześniu ubiegłego roku zwyciężyła w naborze na kierownicze stanowisko zastępcy naczelnika wydziału odpowiedzialnego za inwestycje i remonty.

- Trudno mieć wydziały dwu czy trzyosobowe – odpowiada burmistrz Mariusz Siewiera na pytanie dotyczące powodów połączenia obu wydziałów. Oprócz naczelnika i jego zastępcy, w wydziale z
Idź do oryginalnego materiału