Lidl zabrał głos po oświadczeniu Owsiaka. Padły stanowcze słowa

1 dzień temu
Lidl zabrał głos ws. słów szefa WOŚP dotyczących TV Republika. Przypomnijmy, iż wcześniej prezes fundacji Jerzy Owsiak poinformował, iż TV Republika odmówiła emisji spotu reklamowego jednej z firm wspierających WOŚP i wygłosił swego rodzaju ultimatum.


Jerzy Owsiak wygłosił ultimatum ws. WOŚP i TV Republika


Przypomnijmy, iż Jerzy Owsiak w poniedziałek (27 stycznia) podczas konferencji prasowej oświadczył, iż jeżeli jakakolwiek firma będzie chciała współpracować z WOŚP "i chce się reklamować w tamtej telewizji, musi wybrać".


Podsumowując 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy prezes fundacji WOŚP poinformował, iż TV Republika odmówiła emisji spotu reklamowego jednej z firm wspierających WOŚP. Spot ten nawiązywał do niedzielnego finału.

W reakcji na te słowa szefa WOŚP Lidl Polska wygłosił swoje oświadczenie. Sieć zapowiedziała, iż w razie braku porozumienia pomiędzy WOŚP, a TV Republika Lidl nie będzie publikował tam swoich spotów reklamowych.

– Jesteśmy firmą społecznie odpowiedzialną, która swoją codzienną działalność operacyjną buduje na uniwersalnych wartościach, jakimi są szacunek, empatia i wrażliwość na drugiego człowieka niezależnie od wyznawanych poglądów politycznych, płci, narodowości czy wyznania – tłumaczyła zapowiedź Lidla Aleksandra Robaszkiewicz.


Dodała, iż ze względu na neutralność światopoglądową Lidl Polska chce dotrzeć do jak najszerszej grupy klientów. Z tego powodu jest obecny w różnych kanałach telewizyjnych i stacjach radiowych.

Przypomniała, iż za zakup reklam dla Lidl Polska odpowiada dom mediowy. – W przytoczonej telewizji mamy wykupione świadczenia do marca br. W tej stacji emitowane były spoty o zbiórkach WOŚP w sklepach Lidl Polska w ubiegłym i bieżącym roku – wyjaśniła Aleksandra Robaszkiewicz.

Idź do oryginalnego materiału