
Spotkanie informacyjno-szkoleniowe w zakresie zarządzania dostępnością infrastruktury - powiat radomszczański już 15 kwietnia w godz. 10.00 - 15.00, w sali obrad 208 w Starostwie Powiatowym w Radomsku, ul. Leszka Czarnego 22.
Szkolenie obejmuje 5 modułów:
- Moduł 1 - Idea dostępności i projektowania uniwersalnego.
- Moduł 2 - Dostępność architektoniczna.
- Moduł 3 - Dostępność informacyjno-komunikacyjna.
- Moduł 4 - Dostępność cyfrowa.
- Moduł 5 - Implementacja zasad projektowania uniwersalnego i wdrażanie dostępności.
Dla kogo?
Grupą docelową spotkania mogą być m.in.
- pracownicy socjalni,
- pracownicy instytucji pomocy społecznej oraz podmiotów działających na rzecz włączenia społecznego, w tym zajmujący się organizacją usług społecznych,
- pracownicy jednostek samorządu terytorialnego, w tym przedstawiciele władz samorządowych szczebla gminnego i powiatowego,
- kadra podmiotów działających w obszarze wspierania rodziny, systemu pieczy zastępczej oraz adopcji oraz ich otoczenie,
- organizacje pozarządowe
Spotkanie jest skierowane dla w/w grup działających na terenie Powiatu Radomszczańskiego.
Szkolenia są bezpłatne, należy zapisać się na nie poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 11 kwietnia 2025 r.
Formularz i wszystkie niezbędne informacje: Spotkanie informacyjno-szkoleniowe w zakresie zarządzania dostępnością infrastruktury - powiat radomszczański | Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
Bezpośredni link do formularza: Spotkanie informacyjno-szkoleniowe w zarządzeniu dostępnością Powiat Radomszczański - ankieta z Webankieta.pl
*Samorząd Województwa Łódzkiego realizuje projekt pn. "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej dla województwa łódzkiego" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach którego Centrum Polityki Społecznej organizuje powyzej opisane spotkanie informacyjno - szkoleniowe w zakresie zarządzania dostępnością infrastruktury związanej ze świadczeniami usług społecznych.