Cinkciarz wielokrotnie i powszechnie zapewniał swoich klientów o zamiarze spłaty względem nich wszystkich zobowiązań finansowych.
W propozycjach ugód Cinkciarz wprost potwierdzał, iż posiada zadłużenie wobec danego klienta i zobowiązuje do całkowitej spłaty kwoty zadłużenia wraz z ustawowymi odsetkami. Również w odpowiedziach na reklamacje potwierdzał zarówno istnienie opóźnień względem klientów, jak i naruszenie postanowień regulaminowych w zakresie terminowości wymiany walut i realizacji wypłat.
Pomimo tego wypłaty na rzecz klientów tego kantoru przez cały czas nie były realizowane co skutkowało inicjowaniem postępowań cywilnych zmierzających do odzyskania tych środków.
Obecnie Cinkciarz wnosi sprzeciwy od sądowych nakazów zapłaty, czyli kwestionuje zasadność długów wobec swoich klientów. Cinkciarz przeczy więc tym okolicznościom, które wcześniej sam przyznał w kontakcie z klientem.
W dniu 21 stycznia 2025 r. na łamach Gazety Wyborczej ukazał się artykuł dotyczący m.in. tego zagadnienia, w którym nasi eksperci: dr adw. Jędrzej Jachira i adw. Paweł Grzebień omawiają aktualną sytuację w sprawie Cinkciarz.
Przeczytaj cały artykuł, pod linkiem:
__________
Jeżeli jesteś poszkodowanym klientem kantoru CINKCIARZ?
Sprawdź informacje w specjalnej zakładce:
Pomoc prawna dla poszkodowanych portalu Cinkciarz.pl
lub kontaktuj się z nami:
(71) 778 77 63 i (71) 778 77 69 – w dni robocze w godz. 09:00-17:00.