Klub „Teraz Polska”. Debata o sporcie młodego pokolenia

3 godzin temu

Klub „Teraz Polska” jest cyklicznym wydarzeniem Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. Łączy ono laureatów Konkursu „Teraz Polska” z wpływowymi przedstawicielami świata biznesu, kultury, nauki, mediów, sportu oraz z liderami wiodących krajowych organizacji i instytucji.

Godło „Teraz Polska” dla firmy startującej w konkursie, to nie tylko możliwość posługiwania się znakiem promocyjnym o niezwykłym potencjale marketingowym, ale także szereg dodatkowych korzyści, w tym właśnie wspomniany networking, solidna dawka merytorycznej wiedzy, a nieraz również – rozrywki.

Jesienna edycja Klubu odbyła się 23 października w gościnnych progach Legia Warszawa, Laureata Godła „Teraz Polska”. Zebranych gości w Legia Sports Bar powitał Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, a spotkanie poprowadził Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”, który omówił również wyniki badania sondażowego „Teraz Polska” zrealizowanego przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego we współpracy z ASM – Research Solutions Strategy (laureatem Godła „Teraz Polska”).

Obejrzyj wywiad z prof. Henrykiem Skarżyńskim, twórcą i dyrektorem Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu – Światowego Centrum Słuchu, które znalazło się wśród laureatów za program leczenia zaburzeń słuchu dzięki implantów słuchowych. Dalsza część tekstu pod filmem.

Debata „Teraz Polska trzyma formę sportową”

Punktem programu była debata „Teraz Polska trzyma formę sportową” moderowana przez Justynę Orłowską, dyrektor ds. PR w Agencji AM Art-Media. W dyskusji udział wzięli (wymienieni w kolejności alfabetycznej):

  • Marcin Harasimowicz, członek zarządu Fundacji Legia Soccer Schools
  • Artur Popko, wiceprezes zarządu PZPS
  • Marian Woronin, organizator Lekkoatletycznych Czwartków, przedstawiciel Stowarzyszenia Sport Dzieci i Młodzieży.

W trakcie debaty poruszono tematy związane z usportowieniem dzieci i młodzieży w świetle wyników Polaków na arenach sportowych. Rozmawiano jak rozbudzać zainteresowanie dzieci kulturą fizyczną oraz jak wyławiać talenty sportowe. Wskazano też istotną rolę polskiego biznesu w rozwoju kultury fizycznej dzieci i młodzieży. Obszerna relacja z debaty zostanie opublikowana w serwisie MagazynTerazPolska.pl.

Dużo więcej przeczytasz na RaportCSR.pl

Idź do oryginalnego materiału