Co wiemy o marketingu skierowanym do osób 50+? Jak trafić do niewidzianych, pomijanych, niezrozumianych klientów z potencjałem?
Kantar Polska i Adres:Media przedstawiają raport „Przyszłość to 50+. Marketing w tyglu demograficznych zmian”.
1 tydzień temu
- Strona główna
- Wybory i nastroje
- Kantar Polska i Adres:Media przedstawiają raport „Przyszłość to 50+. Marketing w tyglu demograficznych zmian”.
Powiązane
Premier Quebecu ma dość Trudeau
5 godzin temu
Nowy sondaż wskazuje na przewagę Trumpa nad Harris
16 godzin temu
Płatność tylko kartą? Polacy odpowiedzieli jednogłośnie
20 godzin temu
Polecane
Czy dziecko z depresją powinno chodzić do szkoły?
8 godzin temu
Zmarła Ewelina Soliszewska 41 [lat]
12 godzin temu
Nekrologi nieczytelne w Starachowicach
14 godzin temu
Wspomnienie o Felicjanie Andrzejczaku [ZDJĘCIA]
14 godzin temu