Problemem tegorocznej kampanii jest jej wypalenie. Jest trochę jak papier toaletowy z peerelowskiego dowcipu: długa, szara i do d… Nie została w jej trakcie sformułowana żadna interesująca diagnoza, dający do myślenia postulat. I podobnie żaden z kandydatów nie odcisnął na niej indywidualnego stempla. Zamiast tego dostajemy zimny profesjonalizm, czyli profilowanie grup docelowych, dobór haseł pod konkretne oczekiwania i rozpisanie ich na poszczególne kanały komunikacyjne.
Kampania wyborcza. Nie wydarzyło się nic interesującego

- Strona główna
- Wybory i nastroje
- Kampania wyborcza. Nie wydarzyło się nic interesującego
Powiązane
SONDAŻ. KO na prowadzeniu. Partia Brauna w Sejmie
6 godzin temu
Polecane
Zmarł prof. Adam Strzembosz. Ceniony sędzia miał 95 lat
2 godzin temu
Odeszli, ale zostaną w naszej pamięci (6-9 października)
3 godzin temu