Problemem tegorocznej kampanii jest jej wypalenie. Jest trochę jak papier toaletowy z peerelowskiego dowcipu: długa, szara i do d… Nie została w jej trakcie sformułowana żadna interesująca diagnoza, dający do myślenia postulat. I podobnie żaden z kandydatów nie odcisnął na niej indywidualnego stempla. Zamiast tego dostajemy zimny profesjonalizm, czyli profilowanie grup docelowych, dobór haseł pod konkretne oczekiwania i rozpisanie ich na poszczególne kanały komunikacyjne.
Kampania wyborcza. Nie wydarzyło się nic interesującego

- Strona główna
- Wybory i nastroje
- Kampania wyborcza. Nie wydarzyło się nic interesującego
Powiązane
Ponad połowa Polaków chce większej władzy prezydenta
7 godzin temu
Nowy prezydent gorszy niż poprzedni? (Sondaże)
8 godzin temu
Polecane
Efektowne sparingowe zwycięstwa świdnickich piłkarek
23 minut temu
Jak zorganizować pogrzeb w Legionowie?
2 godzin temu