Problemem tegorocznej kampanii jest jej wypalenie. Jest trochę jak papier toaletowy z peerelowskiego dowcipu: długa, szara i do d… Nie została w jej trakcie sformułowana żadna interesująca diagnoza, dający do myślenia postulat. I podobnie żaden z kandydatów nie odcisnął na niej indywidualnego stempla. Zamiast tego dostajemy zimny profesjonalizm, czyli profilowanie grup docelowych, dobór haseł pod konkretne oczekiwania i rozpisanie ich na poszczególne kanały komunikacyjne.
Kampania wyborcza. Nie wydarzyło się nic interesującego

- Strona główna
- Wybory i nastroje
- Kampania wyborcza. Nie wydarzyło się nic interesującego
Powiązane
Koalicja PiS z PSL? Sawicki: Niczego nie wykluczam
2 godzin temu
Wielka Brytania znów wejdzie do UE? Zaskakujący sondaż
4 godzin temu
Polecane
W 101. rocznicę urodzin – pamiętali o Marii Koterbskiej
7 godzin temu