Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
1 miesiąc temu
Zdjęcie: Foto: Adobe Stock
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie reklamy telewizyjne. Dla sklepów to fundamentalna zmiana.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Powiązane
Niemcy poznaliby Tuska na ulicy? Zdumiewająca sonda uliczna
1 godzina temu
Awantura o MiG-i. Fogiel ostro o Sikorskim. "Jak dziecko"
1 godzina temu
Tusk blokuje wypłatę dla Pawłowicz. Chodzi o dużą kwotę
2 godzin temu
Polecane
Nakradła kurtek za 1800zł ,teraz ma problem
1 godzina temu
Tragedia na drodze. Sprawcy grozi choćby 20 lat więzienia
1 godzina temu










