Prezydent Chełma ogłasza nabór członków do Chełmskiej Rady Seniorów. Kandydatów zgłaszać mogą środowiska senioralne, każda pełnoletnia osoba fizyczna oraz organizacje pozarządowe, działające na rzecz osób starszych. Ale najpierw muszą zebrać podpisy.
Warunkiem zgłoszenia jest uzupełnienie formularza zgłoszeniowego wraz z oświadczeniem kandydata oraz jego terminowe doręczenie. Do zgłoszeń złożonych przez środowisko senioralne oraz organizacje pozarządowe działające na rzecz osób starszych powinna być dołączona lista poparcia podpisana przez co najmniej 50 mieszkańców miasta Chełm, którzy ukończyli 60. rok życia. Zgłoszenia złożone przez pełnoletnią osobę fizyczną powinny zawierać listę poparcia podpisaną przez co najmniej 60 mieszkańców miasta Chełm, którzy ukończyli 60. rok życia.
Zgłoszenia Kandydatów należy złożyć:
1) osobiście w Departamencie Obsługi Mieszkańców w Wydziale Kontaktów z Mieszkańcami Urzędu Miasta Chełm,
ul. Lubelska 65 (parter – Kancelaria Ogólna),
2) za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, z dopiskiem „Chełmska Rada Seniorów”.
3. Druki formularza zgłoszeniowego oraz oświadczenia są dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta Chełm (https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm), w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm oraz w Departamencie Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Chełm, ul. Obłońska 20, pok nr 6.
4. Formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 3) wraz z oświadczeniem (załącznik nr 4) powinny być kompletne, tj. wszystkie rubryki uzupełnione.
5. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 17 marca 2025 r. (decyduje data stempla pocztowego/data wpływu).