Jest praca w Urzędzie Gminy w Krasnem. Poszukiwana jest osoba z wykształceniem wyższym i nieposzlakowana opinią

2 tygodni temu

Wójt Gminy Krasne Michał Szczepański ogłosił otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Krasnem.

Poszukiwana jest osoba ds. kancelaryjnych. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe;
  • minimum 6 miesięczny staż pracy
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Statutu Gminy Krasne, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Krasnem, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów, dobra organizacja pracy, samodzielność, jak również umiejętność pracy w zespole.

Do zadań wykonywanych na stanowisku należeć będą m.in.: obsługa sekretariatu, prowadzenie kancelarii urzędu, wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów, rozdzielanie korespondencji, zakup materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu oraz wydawanie tych materiałów pracownikom, prowadzenie spraw gospodarczych związanych z funkcjonowaniem Urzędu, zamawianie i ewidencja pieczęci, aktualizacja ich oraz brakowanie, prenumerata czasopism i publikacji, wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym oraz postanowień o odmowie wydania zaświadczenia, przygotowanie propozycji dotyczących dni i godzin otwierania i zamykania placówek handlu detalicznego oraz zakładów gastronomiczno- usługowych, ewidencja działalności gospodarczej, prowadzenie spraw dot. współpracy z organizacjami pozarządowymi, wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, prowadzenie rejestru umów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć do 10 maja 2024 roku.

j.b.

Idź do oryginalnego materiału