Jak projektować reklamy zewnętrzne zgodne z ustawą krajobrazową?

pultusk24.pl 1 tydzień temu
Ustawa krajobrazowa reguluje kwestie związane z reklamami zewnętrznymi. Sprawdź, jak je projektować, aby przyciągać uwagę przechodniów, ale nie zaburzać krajobrazu miasta. Poznaj techniki projektowania promocji na billboardzie, reklamie wielkoformatowej i citylightach. Zasady projektowania reklam zewnętrznych

Reklama wielkoformatowa, o której więcej dowiesz się m.in. tutaj: https://www.znajdzreklame.pl/reklama-wielkoformatowa , oraz inne rodzaje promocji outdoorowej muszą spełniać kilka warunków. Warto zapoznać się z wytycznymi ustawy krajobrazowej, aby mieć pewność, iż reklama nie tylko przyciągnie spojrzenia, ale będzie też zgodna z przepisami.

Lokalizacja i umiejscowienie reklam

Reklamy zewnętrzne należy umieszczać w miejscach, które nie zakłócają widoku na ważne obiekty architektoniczne, zabytki czy przyrodę. Powinno się unikać instalacji reklam w miejscach, gdzie grożą ograniczeniu widoczność na drogach. Mogłoby to stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego! Ważne jest również, aby reklamy były zgodne z planem zagospodarowania przestrzennego danego obszaru. Koniecznie sprawdź szczegółowe wytyczne dotycząc
Idź do oryginalnego materiału