Klub 2050 skierował ustawę Nawrockiego o CPK do dalszych prac, odmówił odrzucenia w pierwszym czytaniu. Przypuszczam , iż zostanie z tego tuskowo-hołowniany kompromis - na pewno bez przyspieszenia lotniska (też bym tego nie popierał, wyznaczanie terminów ustawą to nonsens). a KDP w zasadzie sto minut, ale z pewnymi wyjątkami, w tym sztandarowym w kampanii Hołowni wariantem W9 w Kaliszu (przebieg da się narzucić ustawą). Dla stu minut W9 trzeba będzie trochę wyprostować, a w związku z podstawową dla niego zasadą oszczędzania zabudowy nasuwa się pytanie tunel czy estakada zamiast bypassu. jeżeli Nawrocki nie podpisze swojej okrojonej ustawy, to na niego spadnie odium za uwalenie W9 (można przecież posuwać się małymi krokami, kiedy szybciej się nie da). Polityka tak mniej więcej wygląda.
Statystyki: autor: kaliszanin2 — 19 min temu