Informacja dotycząca utraty ważności zezwoleń na regularne przewozy osób

1 tydzień temu

Uprzejmie informujemy, iż w związku ze zbliżającym się końcem okresu przejściowego, wszystkie dotychczasowe zezwolenia, wydane zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 1539, ze zm.), na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym tracą ważność z dniem
31 grudnia 2025 roku.

W związku z powyższym, w celu kontynuacji wykonywania regularnych przewozów osób
po 1 stycznia 2026 roku, przedsiębiorcy są zobowiązani do złożenia wniosku o wydanie nowego zezwolenia.

Prosimy o zapoznanie się z obowiązującymi przepisami oraz o złożenie kompletnego wniosku we właściwym terminie, aby uniknąć przerw w świadczeniu usług. Wnioski należy składać do adekwatnego organu, odpowiedzialnego za wydawanie zezwoleń.

Wnioski o nowe zezwolenia są dostępne w Wydziale Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Pułtusku, pok. 169 oraz na stronie internetowej Urzędu: WNIOSEK O UDZIELENIE ZEZWOLENIA NA WYKONYWANIE REGULARNYCH/REGULARNYCH SPECJALNYCH PRZEWOZÓW

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Wydziałem Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Pułtusku pod numerem telefonu
23 306 71 63.

Z poważaniem,

STAROSTA
/-/ Jan Zalewski

Idź do oryginalnego materiału