Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Niemcy walczą o opanowanie ujścia Odry
37 minut temu
Będą zmiany. Pojawi się sześć nowych miast w Polsce
48 minut temu
Trybunał Stanu dla Dudy? Komorowski: Musi uważać
51 minut temu
Polecane
Ekościema w logistyce na cenzurowanym
26 minut temu
Podszywając się pod znajomą, poprosił o pożyczkę...
33 minut temu