Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Tragedia we Włoszech. Nastolatek zginął pod zwałami piasku
1 godzina temu
Fito accepte son extradition vers les États-Unis
3 godzin temu
Gaza: 14 civiles palestinos mueren en ataques israelíes
4 godzin temu
Kalendarium - sobota 12 lipca
5 godzin temu
Polecane
Rozrywał kobietom uszy i kradł kolczyki. Grozi mu 20 lat
4 godzin temu
Wilki pojawiły się w gminie. Urząd apeluje o ostrożność
5 godzin temu
Kraków Airport. Youtuberzy ukarani
6 godzin temu
19-letni Sebastian wyjechał z Pszczyny i zaginął
7 godzin temu