Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Ostrzał w Indiach. Służby donoszą o ofiarach
23 minut temu
Nowa Bajona
30 minut temu
Ostatni weekend kampanii
34 minut temu
Liderzy umacniają pozycję. Jedna partia wyraźnie traci
1 godzina temu
Polecane
Cleveland Cavaliers wracają do gry!
36 minut temu
DJ Hazel nie żyje. Prokuratura w Lipnie wszczęła śledztwo
1 godzina temu
Tarnobrzeg. Wyrok za sprzedaż galarety
1 godzina temu