Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Zamknięta granica z Białorusią. Rozporządzenie opublikowane
1 godzina temu
TYLKO U NAS. Błaszczak: Fabryka dronów za unijną pożyczkę
1 godzina temu
Spór o edukację zdrowotną. List otwarty z żądaniami
3 godzin temu
Polecane
Gwiazdor kończy EuroBasket! Wyrzucili go Niemcy
1 godzina temu
Trio zmuszało kobietę do prostytucji
2 godzin temu