Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
2 lat temu
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
The Mysterious Case of Dead Champions in League of Legends
1 godzina temu
Dino – lider cenowy w Polsce?
1 godzina temu
Cybertruck vs BMW: Który Samochód Jest Bezpieczniejszy?
1 godzina temu
Kalendarium - środa 1 stycznia
2 godzin temu
Nowej nadziei na nowy rok
2 godzin temu
Polecane
Napad na market i policyjna obława
1 godzina temu
Napad na sklep w Pobiedziskach. Akcja policji
2 godzin temu
Oszustwa w GTA z użyciem gróźb użycia przemocy
2 godzin temu