Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
3 lat temu
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Kłótnia o działkę pod CPK. "Celowy sabotaż państwa"
33 minut temu
Europoseł AfD w Republice. Wypunktowano jego wypowiedzi
43 minut temu
Tomczyk o Berkowiczu: głupia sprawa zakończona mandatem
45 minut temu
Berkowicz tłumaczy się z kradzieży. Uderzył w Tuska
48 minut temu
Kosiniak-Kamysz figurantem w MON? "Nie ma wiedzy"
57 minut temu
Polecane
16 osób usłyszało 63 zarzuty. Finał śledztwa na Mazowszu
31 minut temu
Problemy wielkiej gwiazdy NBA
41 minut temu
Grupa SPEED znów spisała się na medal
51 minut temu
Spał na środku autostrady. Legenda NBA z zarzutami
54 minut temu
Wembanyama? Znów czarował. Kosmiczny Markkanen
54 minut temu










