Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Konfederacja nie odpuszcza. Jest skarga na decyzję PKW
36 minut temu
Gliński: Dzięki debatom demokracja znów zaczęła działać
44 minut temu
Prezydent skierował tzw. ustawę o mowie nienawiści do TK!
1 godzina temu
Polecane
Afera wizowa. Zarzuty dla byłych dyrektorów MSZ
49 minut temu
Afera wizowa. Dwie kolejne osoby usłyszały zarzuty
1 godzina temu
Szymon Ziółkowski odpiera zarzuty o znęcanie się nad żoną
1 godzina temu