Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
"Trzy grosze" Tuska do porażki Świątek. Chciał zabłysnąć
49 minut temu
Na chrapanie pana / Hardy
53 minut temu
Kobieta wjechała do sklepu z winami. Jak się tłumaczyła?
1 godzina temu
Pięć najciekawszych nadużyć Polaków na zwolnieniu lekarskim
1 godzina temu
Polecane
Sandomierz stawia na tereny inwestycyjne
59 minut temu
Trzy osoby zatrzymane ws. "gangu trucicieli"
1 godzina temu
Wraca sprawa "gangu trucicieli". Kolejne zatrzymania
1 godzina temu