Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
![](https://polityka.co.pl/site/uploads/2022/Oct/03/kulturaliberalna.png)
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Romanowski o rewelacjach WP: "Wciąż te same brednie"
46 minut temu
Polecane
Agresor - zatrzymany
1 godzina temu
Sprawca napadu na 14-latkę w Rabce-Zdroju zatrzymany
1 godzina temu
Kolejna wersja Porozumienia bez akceptacji NSZZ Policjantów
1 godzina temu