Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Zawody zaufania publicznego. Wykonujesz któryś z nich?
42 minut temu
Kolejni cudzoziemcy musieli opuścić nasz kraj
1 godzina temu
Rząd chce zakazać wykupu mieszkań. „To dobra decyzja”
3 godzin temu
O Jarku na ustawkach / janko
3 godzin temu
Leon XIV, czyli papież tradycjonalista?
3 godzin temu
Polecane
Gwiazdor NBA oskarżony o gwałt. Ujawniono szczegóły
56 minut temu
ZAGINIĘCIE NIELETNIEJ – KOMUNIKAT
1 godzina temu