Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
3 lat temu
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Świat reaguje na wydarzenia w Polsce. Piszą o "sabotażu"
16 minut temu
Akty dywersji na kolei. Ruch Prokuratury Krajowej
24 minut temu
Polecane
Przejścia z Białorusią znowu otwarte
22 minut temu
Akty dywersji na kolei. Jest ruch prokuratury
24 minut temu









