Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Polak zginął we Włoszech. Spadł z 90 metrów
1 godzina temu
Kalendarium - sobota 21 czerwca
1 godzina temu
Ciekawa historia z USA! W roli głównej Ryszard Schnepf
2 godzin temu
NASZ WYWIAD. Szczucki: PO prowadzi nas ku wojnie domowej
2 godzin temu
Dziennik Ustaw z 20 czerwca 2025 r. (poz. 799-800)
3 godzin temu
Polecane
Nie żyje Mieczysław Młynarski
1 godzina temu
Żorscy i rybniccy policjanci na pikniku rodzinnym
1 godzina temu