Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Znamy warunki handlu między UE a USA
29 minut temu
Pierwsze weto Nawrockiego. Rzecznik rządu: Nie poddamy się
1 godzina temu
Polecane
KPO, czyli definicja szaleństwa
44 minut temu
Zbyt wiele serdeczności
45 minut temu
Znani gangsterzy w rękach policji. Wśród nich "Słowik"
56 minut temu
Zatrzymano 15-latka z narkotykami. Uciekał hulajnogą
1 godzina temu
Wyższe kary za ataki na lekarzy lub strażników miejskich
1 godzina temu
Sebastian Majtczak pozostanie w areszcie. Sąd zdecydował
1 godzina temu