Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Atak wilka. Mężczyzna uciekał na drzewo
38 minut temu
Caravaggio wrócił do Rzymu
51 minut temu
"Trzy grosze" Tuska do porażki Świątek. Chciał zabłysnąć
1 godzina temu
Na chrapanie pana / Hardy
1 godzina temu
Kobieta wjechała do sklepu z winami. Jak się tłumaczyła?
1 godzina temu
Polecane
NBA: Liga grozi dużymi karami Sixers i Thunder
1 godzina temu
Tragedia w powiecie staszowskim. Mężczyzna zabił swoją żonę
1 godzina temu