Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
O Franku, Szymonie i smrodzie / janko
18 minut temu
Kryzys finansowy wpływa na odpowiedzialność zarządu
18 minut temu
Polecane
Dwa wypadki i kolizja z udziałem młodych ludzi
45 minut temu
Muzyczne kalendarium – 7 października
6 godzin temu
Makabryczne odkrycie nad rzeką. Znaleziono dwa ciała
7 godzin temu