Nękanie konsumenta telefonami stanowi agresywną praktykę rynkową. UOKiK wymierzył surową karę

1 rok temu
Większość z nas miała do czynienia z pojawiającym się od dawna zjawiskiem oferowania różnego rodzaju usług drogą telefoniczną. Branżami, które najchętniej korzystały z tego sposobu docierania do klienta były m.in. firmy zajmujące się instalacjami fotowoltaicznymi czy usługami finansowymi. Bez wątpienia taki sposób na dotarcie do klienta nie zapewnił im przychylności społeczeństwa. Zjawisko było na tyle powszechne, iż w pewnym momencie stało się choćby obiektem żartów. Bez wątpienia nie przykrywało to wszelkich negatywnych związanych z tym odczuć. Taki stan rzeczy zauważyły również organy kontroli, do których na owy proceder spływało wiele skarg. Po przeprowadzonym postępowaniu jedno z największych przedsiębiorstw call centre w naszym kraju otrzymało pokaźną karę ze strony UOKiK.
Idź do oryginalnego materiału