Ministerstwo Sportu i Turystyki wpadło na interesujący pomysł promocji naszego kraju: wykorzysta w tym celu znanych sportowców! Wizja ciekawa, ale nie spodobała się prawicowemu publicyście Tomaszowi Sommerowi. Powód? Kolor skóry jednego z bohaterów reklamy. Jeremy Sochan w reklamie Polski Resort turystyki postanowił promować nasz kraj dzięki znanych poza naszymi granicami sportowców. Sięgnął w tym celu m.in. po Jeremy’ego Sochana – czarnoskórego koszykarza, który gra w San Antonio Spurs w National Basketball Association (NBA). Sportowiec urodził się w Stanach Zjednoczonych, ale jego mama jest Polką, ma więc polskie korzenie, gra również w reprezentacji Polski. Umknęło to Tomaszowi Sommerowi. Prawicowy publicysta uznał, iż ktoś o innym niż biały kolorze skóry nie może reklamować Polski. No, to już przecież przesada! Sommer zbłaźnił się więc w sieci, publikując haniebny post. – Co to jest? To „reklama Polski” zaserwowana publiczności przez Ministerstwo Turystyki dowodzone przez Sławomira Nitrasa. Zestaw obowiązkowy: murzyn z tarantulą na głowie i blondynka. Czy Uśmiechnięci zwariowali do końca? – nie krył oburzenia w swym żałosnym poście. Co to jest? To „reklama Polski” zaserwowana publiczności przez Ministerstwo Turystyki dowodzone przez Sławomira Nitrasa. Zestaw obowiązkowy: murzyn z tarantulą na głowie i blondynka. Czy Uśmiechnięci zwariowali do końca?https://t.co/f6IZ1xOerJ pic.twitter.com/uoYQhXInba — Tomasz Sommer (@1972tomek) November