Kolejny marsz życia przeszedł ulicami Tczewa

Kolejny marsz życia przeszedł ulicami Tczewa

zobacz galerię zdjęć: 1
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
W momencie, gdy uwaga mediów skupiała się na marszu organizowanym przez Donalda Tuska w Warszawie, ulicami Tczewa 4 czerwca przeszedł marsz życia!

Była to już kolejna odsłona największej akcji prolife w Grodzie Sambora.

Kilkaset osób zebrało się w niedzielę pod Kościołem Farnym, by zamanifestować swoje uwielbienie dla życia. Stamtąd właśnie wyruszył marsz. Zanim to jednak nastąpiło, zgromadzeni odmówili w świątyni koronkę do miłosierdzia Bożego w intencji kobiet, które myślą o dokonaniu aborcji.

Uczestnicy przeszli ulicami Starego Miasta, 1 maja, Gdańską, Wojska Polskiego i Jagiellońską, by dotrzeć do Kościoła NMP Matki Kościoła. Tam też odbył się koncert uwielbienia.


Marsz odbył się w przyjaznej i kulturalnej atmosferze. Przez całą drogę zgromadzonym towarzyszyły hasła prolife i śpiewy przy akompaniamencie muzyki gitarowej. To wszystko oczywiście w morzu flag i banerów promujących życie!

Można śmiało powiedzieć o wspaniałym wydarzeniu!

Wielkie podziękowania dla uczestników i organizatorów-w szczególności dla ks. Wojciecha!

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (38)
dodaj komentarz

  • +12

    Gość _gość

    07.06.2023, 00:02

    Lepiej marsz życia jak marsz socjalisty Tuska, oni niczym się nie różnią od PiSu...

    Odpowiedz
    IP: 89.39.xx7.xx7 
  • +26

    Majstyer_gość

    07.06.2023, 10:27

    Dokładnie, wybór między kiłą a rzeżączką od 30 lat ten sam układ w sejmie mamy

    Cytuj
    IP: 109.236.xx1.xx2 
    -2

    Asdek_gość

    16.06.2023, 12:46

    Mentzen was wybawi p-a-j-a-c-e!

    Mentzen was wybawi p-a-j-a-c-e!

    Cytuj
    IP: 83.21.xx7.xx4 
  • +25

    EkO_gość

    07.06.2023, 05:48

    Super!

    Wspaniałe wydarzenie! Naprawdę widok tych setek ludzi maszerujących ulicami miasta w imię wyższych wartości chwyta za serce! W tym zdziczałym świecie potrzeba dzisiaj odwagi, żeby wyjść na ulicę i bronić prawa do życia. Wielki szacunek! Broniliście państwo fundamentów normalności! Na tym marszu nie było agresji, a życzliwość. Były pozytywne hasła, a nie wyp****** lempartowskie. Byli młodsi i starsi. Były kobiety i byli mężczyźni. Cały przekrój społeczeństwa. Oczywiście zaraz w komentarzach popłynie ściek hejtu, ale kto by się przejmował frustracją środowisk lewicowych? Słychać wycie? Znakomicie! P.S. I znów w tłumie ci Wszechpolacy, których niektórzy tak nie mogą zdzierżyć, mimo iż mamy demokrację... :)

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • -23

    rc_gość_gość_gość_gość

    07.06.2023, 09:14

    Przestańcie ideologię roznosić po ulicach

    Cytuj
    IP: 46.170.xx4.xx1 
    -27

    Op_gość_gość

    07.06.2023, 14:35

    Ten znowu, idź lepiej do hospicjum pomagać a nie bredzić na forach.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 
    +9

    inny_gość

    09.06.2023, 19:35

    Powiedz to rodzinie kobiety, która zmarła w szpitalu w Nowym Targu.Była w ciąży

    Cytuj
    IP: 91.230.xx7.xx4 
  • +37

    Kinjo_gość

    07.06.2023, 06:09

    Życie jest OK

    Cieszę się, że ktoś wrzucił info na tcz.pl o tym przemarszu. Byłem i widziałem, jak to wyglądało od środka. Wspaniałe wydarzenie! Smuci fakt, że nasze rzetelne media to przemilczały, choć było to duże wydarzenie. Kilkaset osób to całkiem sporo, jak na Tczew. Śmieszy jednocześnie to, że np. tcz.pl wrzuciło info z fotami lokalnej PO z Warszawy. Hehe, co to miało z Tczewem wspólnego? Nawet tego nie skomentuję, bo nie warto.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx4 
  • -34

    Jeju_gość

    07.06.2023, 06:40

    Kryptogeje od bosaka, którzy tu wypisują bzdury o wspaniałości tego marszu i zgraja starców. Szacun...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx7 
  • +44

    Zeno

    07.06.2023, 07:39

    Co ty masz do tego marszu?

    Ludzie spokojnie wyszli sobie na ulicę. W sposób kulturalny wyrażali swój stosunek do życia. W czym problem? Tak Cię to razi? Najbardziej aborcję popierają Ci, którzy już zdążyli się urodzić...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -27

    Ok_gość_gość_gość

    07.06.2023, 11:21

    Geriatria i faceci.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • -22

    gość..._gość_gość

    07.06.2023, 07:51

    Słabo

    Tacy odważni do czasu, jak sie okaże w trakcie badań, że dziecko będzie upośledzone, albo córkę im zgwałcą i zajdzie w ciążę...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • +34

    Piotr S.

    07.06.2023, 08:38

    Domyślam się że jesteś z lewej strony dlatego wyjaśnię tobie coś, bo mogłeś ulec propagandzie i manipulacji jak większość osób z twojego środowiska. W przypadku zagrożenia życia matki lub gwałtu jest możliwość dokonania w Polsce aborcji, nie mów tutaj o tej dziewczynie z Przczyny bo tam lekarz popełnił błąd a raczej nie zrobił wszystkiego co mógł zrobić. Taki mamy w Polsce klimat że lewa strona sceny politycznej zrobiła sobie z tego kampanię polityczną do zbijania kapitału. Jeżeli natomiast jest podejrzenie upośledzenia lub po prostu poważnej choroby dziecka, matka może je pozostawić w szpitalu lub oddać do okna życia. Co wg. Ciebie jest gorsze ? Zabić dziecko przed narodzeniem czy pozwolić mu żyć takim jakie się urodzi ? Zawsze masz wybór i możesz dziecko oddać nie żyjąc ze świadomością że odebrałeś/aś komuś życie. Ja jestem za życiem i mimo że nie mogłem wziąć udziału w marszu to popieram zamiast popierać marsz śmierci czyli legalnej aborcji na życzenie, bo tu jest właśnie nasz sprzeciw, środowiska które popierasz żądają legalnej możliwości ZABIJANIA nienarodzonych dzieci BEZ PODANIA PRZYCZYNY. A jako pracę domową sprawdź sobie jaką drogą szedł stan NY w USA zanim doszedł do aktualnego prawa. Sprawdź także co jest największą przyczyną zgonów na świecie w ostatnich latach.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -22

    Ok_gość_gość_gość

    07.06.2023, 11:23

    Lekarz nie zrobił wszystkiego bo bał się oprawców z PiS.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • -33

    Ok_gość_gość_gość

    07.06.2023, 11:26

    "Domyślam się że jesteś z lewej strony dlatego wyjaśnię tobie coś, bo mogłeś ulec propagandzie i manipulacji jak większość osób z twojego środowiska. W przypadku zagrożenia życia matki lub gwałtu jest możliwość dokonania w Polsce aborcji, nie mów tutaj o tej dziewczynie z Przczyny bo tam lekarz popełnił błąd a raczej nie zrobił wszystkiego co mógł zrobić. Taki mamy w Polsce klimat że lewa strona sceny politycznej zrobiła sobie z tego kampanię polityczną do zbijania kapitału. Jeżeli natomiast jest podejrzenie upośledzenia lub po prostu poważnej choroby dziecka, matka może je pozostawić w szpitalu lub oddać do okna życia. Co wg. Ciebie jest gorsze ? Zabić dziecko przed narodzeniem czy pozwolić mu żyć takim jakie się urodzi ? Zawsze masz wybór i możesz dziecko oddać nie żyjąc ze świadomością że odebrałeś/aś komuś życie. Ja jestem za życiem i mimo że nie mogłem wziąć udziału w marszu to popieram zamiast popierać marsz śmierci czyli legalnej aborcji na życzenie, bo tu jest właśnie nasz sprzeciw, środowiska które popierasz żądają legalnej możliwości ZABIJANIA nienarodzonych dzieci BEZ PODANIA PRZYCZYNY. A jako pracę domową sprawdź sobie jaką drogą szedł stan NY w USA zanim doszedł do aktualnego prawa. Sprawdź także co jest największą przyczyną zgonów na świecie w ostatnich latach."

    Nie jestem za rodzeniem zdeformowanych płodów bez szans na życie poza macicą i dziwić się, że 500+ nie wpłynęło na dzietność... Ciekawe dlaczego wpłynęło na wzrost demografii na południe od Polski.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • -16

    ilu_gość

    07.06.2023, 12:01

    ilu z tych "obrońców" życia zaadoptowało ciężko chore dzieci? ile miesięcznie kasy wpłacają na pomoc chorym i niepełnosprawnym? :)

    Odpowiedz
    IP: 188.47.xx5.xx8 
  • -28

    Ok_gość

    07.06.2023, 12:50

    Taaaa już lecą z tego marszu wprost do pomorskiego hospicjum w Gdańsku. Tam proszę zadbać o tych, którzy są tu i teraz. Aby się urodziło a później niech się dzieje co chce oni ewentualnie obudzą się na wieść o eutanazji.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • -30

    Tczewianin_gość_gość_gość

    07.06.2023, 19:29

    Za życiem?

    Wy egoistyczni hipokryci ,te kobiety w Pszczynie,Tarnowie,Nowym Targu też chciały żyć!Faszystowskie gowniarstwo i stare dewoty ,gardzący życiem innych. w imię swojego fanatyzmu-gardzę wami!

    Odpowiedz
    IP: 188.47.xx4.xxx 
  • -15

    Tczewianin_gość

    07.06.2023, 23:56

    Marsz

    Może by tak zamiast organizować przemarsze,które i tak nic nie dają,Młodzież Wszechpolska zainteresowałaby się dziećmi,które już urodziły się z wadami?Daleko szukać nie trzeba.Wystarczy zainteresować się,ilu jest beneficjentów zbierania nakrętek w naszym mieście,aby opłacić rehabilitację takich dzieci.Ale niestety na takim temacie nie wypłyną w mediach.Lepiej protestować w temacie,o którym nie mają pojęcia,ponieważ mają zdrowe dzieci,a lans jest potrzebny.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx1 
  • -21

    Ok_gość_gość

    08.06.2023, 07:23

    Z tymi dziećmi z wadami jadą na zachód lub południe od Polski i tam dokonują aborcji. Zresztą prezes sam stwierdził że "ktoś rozumny załatwi sobie to poza Polską". Także no .... wszędzie ok oby nie nad polską przestrzenią powietrzną i lądową

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx9 
    -5

    Gość aa_gość_gość_gość_gość_go_gość

    09.06.2023, 12:57

    Jak bojówki w Monachium.Hahaha

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx4 
    -2

    Tczewianin _gość

    10.06.2023, 23:41

    Komentarze

    Droga redakcjo może by tak ograniczyć komentarze MW?od razu widać po portalu,że swoich komentują.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx1 
  • -12

    Gość_niedowiarek _gość

    08.06.2023, 01:30

    Morze flag?!

    Serio morze flag? I tylko jedno zdjęcie? Pięć osób na krzyż plus dzieciaki wszechpolaki. Następnym razem sam sie pofatyguje, by zrobić swoje zdjęcie. Przez ten wasz katolicki taliban umierają kolejne polskie kobiety.

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx3.xx8 
  • -15

    amigo_gość_gość

    08.06.2023, 08:58

    MW

    Prawdopodobnie w tcz.pl pracuje ktoś związany z MW. Bo to organizacja nawiązująca dalekim duchem do A.Eichmanna jest tu jakoś dziwnie promowana. Setki osób. Jasne. Było ich PIETNAŚCIORO z ręką na sercu? Więcej nas się zbierze jak na ORLIKU gramy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • +4

    Kinjo _gość

    08.06.2023, 11:06

    Skonsultuj się z okulistą. No i oczywiście wróć do szkoły!

    Cytuj
    IP: 37.47.xx1.xx8 
    -6

    Lis _gość

    08.06.2023, 21:27

    Mam podobne podejrzenia, mój komentarz został usunięty. Te plusy i minusy bardzo dziwne i podejrzane....w sumie nic dziwnego... Pszczoły nie tracą czasu ani energii na przekonywanie much, że miód jest lepszy od gówna

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx7 
  • +3

    ANNA_gość

    08.06.2023, 13:41

    Marsz dla życia

    Brawo dla Ludzi, którzy wzięli udział w marszu. Niestety, trudno uwierzyć, że ludziom trzeba ciągle przypominać - nie zabijaj!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • +1

    Ok_gość_gość

    08.06.2023, 21:54

    Nie zabijaj również kobiet noszących martwe dziecko.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • Inny_gość

    09.06.2023, 19:39

    "Domyślam się że jesteś z lewej strony dlatego wyjaśnię tobie coś, bo mogłeś ulec propagandzie i manipulacji jak większość osób z twojego środowiska. W przypadku zagrożenia życia matki lub gwałtu jest możliwość dokonania w Polsce aborcji, nie mów tutaj o tej dziewczynie z Przczyny bo tam lekarz popełnił błąd a raczej nie zrobił wszystkiego co mógł zrobić. Taki mamy w Polsce klimat że lewa strona sceny politycznej zrobiła sobie z tego kampanię polityczną do zbijania kapitału. Jeżeli natomiast jest podejrzenie upośledzenia lub po prostu poważnej choroby dziecka, matka może je pozostawić w szpitalu lub oddać do okna życia. Co wg. Ciebie jest gorsze ? Zabić dziecko przed narodzeniem czy pozwolić mu żyć takim jakie się urodzi ? Zawsze masz wybór i możesz dziecko oddać nie żyjąc ze świadomością że odebrałeś/aś komuś życie. Ja jestem za życiem i mimo że nie mogłem wziąć udziału w marszu to popieram zamiast popierać marsz śmierci czyli legalnej aborcji na życzenie, bo tu jest właśnie nasz sprzeciw, środowiska które popierasz żądają legalnej możliwości ZABIJANIA nienarodzonych dzieci BEZ PODANIA PRZYCZYNY. A jako pracę domową sprawdź sobie jaką drogą szedł stan NY w USA zanim doszedł do aktualnego prawa. Sprawdź także co jest największą przyczyną zgonów na świecie w ostatnich latach."

    Facet wypowiada się na tematy ciążowe. Ale numer Nie ty, ćwoku będziesz się kalekim dzieckiem opiekował, masz to gdzieś Nie ty, ciamajdo będziesz przeżywał ból, gdy umrze kobieta/żona bo była w ciąży a szpital czekał aż sama urodzi MARTWE dziecko. Tytanie intelektu, jesteś taki sam jak ZJEP'y. Gówno ci do tego , czy kobieta chce usunąć martwy płód. Baranie, któremu już nie staje.

    Odpowiedz
    IP: 91.230.xx7.xx4 
  • -1

    Ok_gość_gość

    09.06.2023, 20:37

    Tu nie chodzi o kalectwo ale o uśmiercanie kobiet, których ciąże da na tyle patologiczne że nie rokują na przeżycie a pojawienie się ich na świecie skutkuje śmiercią w bólu. W imię czego, kilku oddechów w kierunku śmierci? Szpital w nowym Targu nie dokonuje aborcji letalnych płodów bo ma .... relikwie. Polecam tym lekarzom zaniechanie leczenia na rzecz wykorzystania sproszkowanego rogu jednorożca.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • -3

    Lis _gość

    09.06.2023, 23:31

    Ta cała MW to zwykle tempe dzidy, ktoś im nawpajal głupot w puste czaszki a oni próbują to rozpowszechniać. Te głupie i denne wasze wywody są nic niewarte, a to że próbujecie pięknie się wypowiadac niby bez nienawiści to zwykl ściema, gowno macie do przekazania i tyle też są warte wasze przesłanki. Nie macie żadnych argumentów i pozytywnych faktów, tylko wyssane z palca idiotyzmy. I co znowu usunięcie moj komentarz tyczypyly?

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx8.xx7 
  • -1

    Ok_gość_gość

    10.06.2023, 08:45

    Łódź, 14 tydzień ciąży, wody płodowe odpłynęły, płód w kanale rodnym lekarze podają leki na podtrzymanie ciąży(!) ŚREDNIOWIECZE. Ciąża rozwija się w macicy i niestety ale dziecko nie "cofnie" się do tego miejsca po podaniu drotaweryny i progesteronu.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • -1

    inny_gość

    10.06.2023, 14:19

    "Łódź, 14 tydzień ciąży, wody płodowe odpłynęły, płód w kanale rodnym lekarze podają leki na podtrzymanie ciąży(!) ŚREDNIOWIECZE. Ciąża rozwija się w macicy i niestety ale dziecko nie "cofnie" się do tego miejsca po podaniu drotaweryny i progesteronu."

    A stare capy + oszołomy z kleru dalej będą bredzić o "zabijaniu" Marsze życia, jprld. Banda sklerotyków na emeryturze, którzy nie mają nic do roboty

    Odpowiedz
    IP: 91.230.xx7.xx4 
  • -6

    Tczewiak_gość

    10.06.2023, 23:47

    Śmieci

    Nic nie znaczące śmieci,dowartościowują się artykułami na tcz.pl.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx1 
  • +4

    EkO_gość

    12.06.2023, 06:17

    samozaoranie lewicy

    Generalnie nie chciałem już tutaj zamieszczać komentarza, ale czytając te bzdury... Trudno się oprzeć. Widać, że marsz życia bardzo wzburzył sfrustrowanych przedstawicieli lewicy. Sami chcielibyście korzystać z uroków demokracji , ale innym bronicie. To takie postępowe :) No i ten poziom wypowiedzi... Elita intelektualna normalnie! Widać, że większość komentarzy to dzieło dwóch - trzech osób, które wręcz prowadzą ze sobą monologi. Serio, tak was boli ten marsz? Jeszcze wycieracie sobie "buzie" dramatami ludzkimi. Wam nie chodzi o wady płodu i chore dzieci. Wam chodzi o aborcję na życzenie! Chcecie, aby dostęp do aborcji był nieskrępowany. Ponad 90% aborcji wykonywanych jest ze względów na widzimisię kobiety, a nie wady płodu, czy zdrowie matki. Naprawdę, ogarnijcie się. Poza tym, promocja życia nie oznacza całkowitego zakazu aborcji. No, ale to już wam ciężko pojąć, bo z całą pewnością zakaz powinien obejmować przeprowadzanie aborcji "na życzenie", a o to przecież wam głównie chodzi. Tak dla życia! Nie dla cywilizacji śmierci.

    Odpowiedz
    IP: 82.160.xx7.xx5 
  • -3

    Lis_gość

    13.06.2023, 21:30

    Typowe myślenie tempych narodowców. Zaoranie itp..... głąby niereformowalne

    Cytuj
    IP: 188.147.xx9.xx7 
  • +1

    Sławek EU07_gość

    12.06.2023, 07:00

    Świętość

    Życie nienarodzone to świętość i trzeba je chronić.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx8 
  • OMG_gość

    31.07.2023, 17:03

    Czekam...

    Czekam na Marsz Śmierci! Chcę wziąć udział! ????????????

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx6.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.