Dzięki matematyce nabywamy umiejętności krytycznego myślenia i postrzegania świata w sposób logiczny, uporządkowany. Wykonywanie różnych zadań związanych z liczbami wpływa pozytywnie na rozwój logicznego myślenia. Matematyka uczy nas, jak analizować problemy i szukać logicznych rozwiązań.
Uwielbiamy kodowanie, które rozwija naszą kreatywność. Dzieci, które uczą się kodowania, a później programowania, często tworzą własne gry, aplikacje czy strony internetowe.
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/alan-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/ant-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/blan-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/fi-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/kar-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/kub-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/maja-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/marc-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/oli-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/pat-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/ul-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/woj-150x150.jpg)
Zapraszamy na matematyczny fotoreportaż.
– Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia w Dwójce przebiegł na wesoło. Wykonaliśmy mnóstwo zadań. Dziękujemy egzaminatorom, koleżankom i kolegom z klas starszych Dwójki, którzy pod bacznym okiem nauczycielki Teresy Polnik wprowadzili nas w cudowny świat logicznego myślenia.
Jesienna mandala to wynik pracowitości na lekcji matematyki. Najpierw układaliśmy zadania tekstowe z wykorzystaniem darów jesieni. Następnie nasza układanka – przyrodnicza mandala -zwróciła uwagę jurorów w powiatowym konkursie PKPR.
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/1m-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/2m-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/3m-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/4m-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/VID_20241022_111254-150x150.jpg)
Dziękujemy za otrzymane wyróżnienie.
Co to za liczba? Odszyfruj co to za owad?
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/mat13-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/mate3-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/mate4-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/mate6-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/mate8-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/mate10-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/mate11-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/mate12-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/mate14-150x150.jpg)
![](https://goldap.org.pl/wp-content/uploads/2024/11/matematyka-150x150.jpg)
Zadania matematyczne w pracowni komputerowej to spotkania, na które zawsze czekamy. Kodowanie ćwiczy umiejętność analizy i syntezy, a także rozwija kreatywność zdolności matematyczne. Kodowanie rozwija również kreatywność. Dzieci, które uczą się kodowania a później programowania, często tworzą własne gry, aplikacje czy strony internetowe. To pozwala im na wyrażanie siebie i realizowanie własnych pomysłów.
SP nr 2 w Gołdapi