„Dzieciom wstęp wzbroniony”. Jest decyzja w sprawie kontrowersyjnej reklamy aquaparku w Łodzi

Zdjęcie: Foto: PAP/Grzegorz Michałowski
Komisja Etyki Reklamy uznała, iż promocja wydarzenia „Fala tylko dla dorosłych" w łódzkim aquaparku naruszyła ogólnie przyjęte normy etyczne i zawierała treści dyskryminujące ze względu na wiek.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- „Dzieciom wstęp wzbroniony”. Jest decyzja w sprawie kontrowersyjnej reklamy aquaparku w Łodzi
Powiązane
Radosław Fogiel w programie "Graffiti"
33 minut temu
O Franku i prezydenckich reformach / janko
42 minut temu
O układach Franka z Zarycia / janko
44 minut temu
Pomoc Ukraińcom. Ruch prezydenta
53 minut temu
Polecane
Wypoczywaj nad wodą bezpiecznie - Aktualności
41 minut temu
Manewry Zapad nie tak liczne jak poprzednio
41 minut temu