„Dzieciom wstęp wzbroniony”. Jest decyzja w sprawie kontrowersyjnej reklamy aquaparku w Łodzi

Zdjęcie: Foto: PAP/Grzegorz Michałowski
Komisja Etyki Reklamy uznała, iż promocja wydarzenia „Fala tylko dla dorosłych" w łódzkim aquaparku naruszyła ogólnie przyjęte normy etyczne i zawierała treści dyskryminujące ze względu na wiek.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- „Dzieciom wstęp wzbroniony”. Jest decyzja w sprawie kontrowersyjnej reklamy aquaparku w Łodzi
Powiązane
Skrytykował Hołownię. Poseł Polski 2050 zawieszony
1 godzina temu
Kalendarium - poniedziałek 7 lipca
4 godzin temu
Polecane
Niewypłacenie dywidendy
31 minut temu
Kadra U18 kobiet zdominowała mecz z Turcją
8 godzin temu