„Dzieciom wstęp wzbroniony”. Jest decyzja w sprawie kontrowersyjnej reklamy aquaparku w Łodzi

Zdjęcie: Foto: PAP/Grzegorz Michałowski
Komisja Etyki Reklamy uznała, iż promocja wydarzenia „Fala tylko dla dorosłych" w łódzkim aquaparku naruszyła ogólnie przyjęte normy etyczne i zawierała treści dyskryminujące ze względu na wiek.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- „Dzieciom wstęp wzbroniony”. Jest decyzja w sprawie kontrowersyjnej reklamy aquaparku w Łodzi
Powiązane
Crazy Train - Liliac (Official Cover Music Video)
35 minut temu
„Sieci”: Groźna frustracja w obozie Tuska
57 minut temu
Ostateczna klęska „rewolucji
1 godzina temu
Wielowieyska o TVP. Takich słów Szczerba się nie spodziewał
1 godzina temu
Polecane
Posypały się mandaty. Policjanci kontrolowali hulajnogi
35 minut temu