„Dzieciom wstęp wzbroniony”. Jest decyzja w sprawie kontrowersyjnej reklamy aquaparku w Łodzi

Zdjęcie: Foto: PAP/Grzegorz Michałowski
Komisja Etyki Reklamy uznała, iż promocja wydarzenia „Fala tylko dla dorosłych" w łódzkim aquaparku naruszyła ogólnie przyjęte normy etyczne i zawierała treści dyskryminujące ze względu na wiek.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- „Dzieciom wstęp wzbroniony”. Jest decyzja w sprawie kontrowersyjnej reklamy aquaparku w Łodzi
Powiązane
Jest mamą 67 chłopców i… siostrą zakonną. Niezwykły dom
45 minut temu
Ku refleksji
48 minut temu
O pragnieniach Geni / janko
55 minut temu
Polecane
Trump kontra Chiny. Wojna handlowa trwa w najlepsze
12 minut temu
Korboniec. Uderzył quadem w drzewo
20 minut temu
Byli w najgorszej sytuacji, awansowali do fazy play-off!
20 minut temu
Nocny pożar mercedesa na Nowowiejskiej
23 minut temu
Pożary w Krajewie, Windykach i Mławie
26 minut temu