„Dzieciom wstęp wzbroniony”. Jest decyzja w sprawie kontrowersyjnej reklamy aquaparku w Łodzi

Zdjęcie: Foto: PAP/Grzegorz Michałowski
Komisja Etyki Reklamy uznała, iż promocja wydarzenia „Fala tylko dla dorosłych" w łódzkim aquaparku naruszyła ogólnie przyjęte normy etyczne i zawierała treści dyskryminujące ze względu na wiek.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- „Dzieciom wstęp wzbroniony”. Jest decyzja w sprawie kontrowersyjnej reklamy aquaparku w Łodzi
Powiązane
Kalendarium - czwartek 15 maja
1 godzina temu
Mamo / Rozar
3 godzin temu
Polecane
Muszynianka Sokół Łańcut 3. siłą Pekao S.A. 1LM
3 godzin temu
Kradzież w sklepie nieudolna próba kamuflażu za drzewem
4 godzin temu
Żubry Chortem Białystok w finale 2LM
5 godzin temu