Duża awaria banku. Klienci nie mają dostępu do swoich kont – wydano komunikat

6 godzin temu
VeloBank walczy z awarią na dużą skalę. Klienci nie mają w tej chwili dostępu do swojej bankowości internetowej, nie mogą robić przelewów i korzystać z BLIKA. Przedstawiciele banku wydali właśnie komunikat w tej sprawie.


W środowe południe (18 czerwca) klienci VeloBanku mogli zauważyć problem z korzystaniem ze swoich kont. Do sprawy nawiązano w najnowszym komunikacie na facebookowym profilu firmy.

Awaria w VeloBanku


"Drodzy Klienci, w tej chwili nie działa aplikacja mobilna, bankowość internetowa, przelewy oraz BLIK. Nasz zespół intensywnie pracuje nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności" – podano. Przeproszono także za niedogodności i poproszono o cierpliwość. Na wspomnianym profilu ma się też pojawić informacja, gdy awaria zostanie usunięta.

W sekcji komentarzy nie brakuje wiadomości od sfrustrowanych klientów. Niektórzy zauważyli, iż to niejedyna przerwa w dostępie do kont w VeloBanku w ostatnim czasie.

"Przecież dopiero były prace wykonywane w nocy. Była informacja. Już znowu awaria? Przecież to niepoważne. Jutro jest święto, a jest problem ze zrobieniem przelewów, korzystania z własnych pieniędzy. Przecież to jakaś paranoja" – napisała jedna z internautek. Byli też jednak tacy, którzy wykazali się dużą cierpliwością i wyrozumiałością. "Dziękuję bardzo za informację tutaj w social mediach. Już się martwiłam. Czekamy na poprawę sytuacji" – brzmiał inny komentarz.

Idź do oryginalnego materiału