Długopisy papierowe - nowy trend w ekologicznych gadżetach firmowych czy przemijająca moda?

3 godzin temu
Jeszcze niedawno traktowany jako ciekawostka z eko-straganów, dziś staje się pierwszoplanowym aktorem w scenariuszu zrównoważonego marketingu. Papierowy długopis z logo to nie tylko narzędzie do pisania, ale komunikat – cichy, ale czytelny sygnał: "gramy w zielone". Czy Twoja marka już go wysłała? Jeszcze dwa–trzy lata temu papierowy długopis reklamowy brzmiał jak ciekawostka z targów ekologicznych. Dziś długopisy papierowe wjechały na stałe do ofert agencji reklamowych i hurtowni gadżetów – i to nie jako „eko-dodatek”, ale jeden z głównych produktów w kategorii papierowe gadżety reklamowe.

Zgodnie z szacunkami wielu dostawców i raportów branżowych, rynek gadżetów ekologicznych w Polsce rośnie w tempie około 30–35% rocznie. Coraz więcej firm wymienia plastikowe upominki na upominki ekologiczne z logo: notesy z recyklingu, bawełniane torby, a przede wszystkim – ekologiczne długopisy firmowe. W 2024 r. to właśnie długopis z papieru stał się jednym z najszybciej rosnących segmentów wśród eko gadżetów z nadrukiem.

Dlaczego akurat długopisy? Powód jest prosty: to wciąż najpopularniejszy gadżet firmowy – tani, użyteczny, masowy. jeżeli więc marketing chce „odchudzić plastik” w komunikacji marki, zamiana zwykłych p
Idź do oryginalnego materiału