Debata nad „Raportem o stanie Gminy Gołdap za 2024 rok”

1 tydzień temu

Szanowni Państwo! Mieszkańcy gminy Gołdap! Uprzejmie informuję, iż jednym z wiodących tematów sesji Rady Miejskiej w Gołdapi, która odbędzie się w dniu 24 czerwca 2025 r., będzie Raport o stanie Gminy Gołdap za 2024 rok.

PORZĄDEK XXVII SESJI RADY MIEJSKIEJ W GOŁDAPI

Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.) Burmistrz Gołdapi przedstawił Radzie Miejskiej w Gołdapi Raport o stanie Gminy Gołdap za 2024 rok.

Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.

RAPORT O STANIE GMINY GOŁDAP ZA 2024 ROK:

Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 400_V_2025 z dnia 29.05.2025 r. – Raport o stanie gminy

https://bip.goldap.pl/zarzadzenie-nr-400v2025-burmistrza-goldapi-z-29-maja-2025-r-w-sprawie-przyjecia-raportu-o-stanie-gminy-goldap-za-2024-rok.html

Debata nad Raportem o stanie Gminy Gołdap za 2024 rok

Nad przedstawionym Raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie nad Raportem oprócz radnych głos mogą również zabierać mieszkańcy gminy.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Gołdapi.

Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany Raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba iż Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Sesja, na której zostanie przedstawiony Raport o stanie Gminy Gołdap odbędzie się w dniu 24 czerwca 2025 r. o godz. 13:00 w sali konferencyjnej nr 1 Urzędu Miejskiego w Gołdapi.

W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 23 czerwca 2025 r., do godziny 15:00 w Punkcie Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy placu Zwycięstwa 14 lub listownie na adres: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.
Liczy się data wpływu.

Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest w Punkcie Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Gołdapi oraz poniżej:

Zgłoszenie zamiaru zabrania głosu w debacie nad Raportem o stanie Gminy Gołdap za 2024 rok.pdf

Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Gołdapi
/-/ Wioletta Anuszkiewicz

Idź do oryginalnego materiału