Olga Legosz, aktywistka i influencerka, postanowiła stanąć w obronie zdrowia publicznego i walczyć z nachalną promocją alkoholu. Jej petycja o zakaz reklamy piwa trafiła do Sejmu, a poparło ją blisko 50 tysięcy Polaków. To wyraźny sygnał, iż społeczeństwo zaczyna dostrzegać problem i domaga się zmian. Czy rząd zdecyduje się na odważny krok i zakaże jego promowania?
Statystyki nie pozostawiają złudzeń – Polacy piją ogromne ilości piwa. Stanowi 55 proc. całego spożywanego w kraju alkoholu, a dzięki agresywnej reklamie stało się powszechnie akceptowanym elementem codziennego życia.
Petycja Olgi Legosz, czyli społeczeństwo mówi „dość” reklamie piwa
Coraz więcej Polaków zdaje sobie sprawę z destrukcyjnego wpływu reklam alkoholu na społeczeństwo. Petycja Olgi Legosz to wyraz sprzeciwu wobec sytuacji, w której reklamy piwa są wszechobecne i niekontrolowa