Co czwartą złotówkę Polacy wydają w sklepach na marki własne

Zdjęcie: Foto: Adobe Stock
Choć latami produkty oferowane przez sieci handlowe pod ich markami własnymi uważane były za tańsze, ale gorsze odpowiedniki markowych, to z biegiem czasu przekonuje się do nich coraz więcej konsumentów. W ubiegłym roku wydali na nie już 63 mld zł.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Co czwartą złotówkę Polacy wydają w sklepach na marki własne
Powiązane
Nowa wojna z udziałem Izraela? Tym razem z państwem NATO
1 godzina temu
O Franku i wywracanych oczach / janko
1 godzina temu
Polska powinna być magnesem przyciągającym centra danych
1 godzina temu
Nie będzie inwestycji w Polsce. Intel się wycofuje
2 godzin temu
Technologia na straży zaufania w biznesie
5 godzin temu
Polecane
O Franku i azylu u Orbana / janko
2 godzin temu
Fotoradary skuteczne, ale coraz częściej niszczone
7 godzin temu