Burmistrz Dziwnowa ogłasza nabór na stanowisko ds. inicjatyw gospodarczych

kamienskie.info 2 godzin temu
Zdjęcie: 462572474_575267021583280_5179548571570485844_n


Burmistrz Dziwnowa oficjalnie ogłosił nabór kandydatów na stanowisko ds. inicjatyw, otwierając tym samym nową ścieżkę kariery dla osób zainteresowanych pracą w administracji publicznej.

Poszukiwany kandydat będzie odpowiedzialny za inicjowanie i koordynację projektów oraz działań mających na celu rozwój społeczny i gospodarczy gminy. Do głównych zadań należeć będzie m.in. opracowywanie strategii rozwoju lokalnego, kooperacja z instytucjami oraz społecznością lokalną, a także wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, które przyczynią się do poprawy jakości życia mieszkańców.

Kandydat powinien posiadać wyższe wykształcenie, preferowane kierunki to administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne dziedziny. Wymagane jest także doświadczenie zawodowe, najlepiej w administracji publicznej, samorządzie lub w obszarze zarządzania projektami lokalnymi. Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy unijnych lub krajowych będzie dodatkowym atutem.

  • Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne:
    Kandydat musi wykazywać się doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, zarówno w mowie, jak i na piśmie. Znajomość technik mediacji oraz umiejętność pracy w zespole są najważniejsze dla skutecznego wdrażania projektów i nawiązywania współpracy z lokalnymi instytucjami oraz społecznością.
  • Kreatywność i inicjatywa:
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna charakteryzować się kreatywnym podejściem do rozwiązywania problemów, zdolnością do inicjowania nowych pomysłów oraz elastycznością w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb gminy.
  • Znajomość narzędzi informatycznych:
    Wymagana jest biegła obsługa pakietu MS Office oraz umiejętność korzystania z nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych i analitycznych, co pozwoli na sprawną organizację pracy i efektywne zarządzanie projektami.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność:
    Kandydat powinien być osobą odpowiedzialną, zorientowaną na realizację celów oraz wykazującą wysoką motywację do działania na rzecz społeczności lokalnej.

Osoby spełniające powyższe kryteria i zainteresowane pracą na stanowisku ds. inicjatyw proszone są o przesyłanie swoich aplikacji wraz z aktualnym CV oraz listem motywacyjnym. Aplikacje należy składać drogą elektroniczną na adres: [email protected]. Więcej szczegółów dotyczących procesu rekrutacji, w tym terminów składania dokumentów, dostępnych jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej gminy Dziwnów pod adresem: bip.dziwnow.pl.

Idź do oryginalnego materiału