Budżet Obywatelski 2025 | zmiana terminów

1 tydzień temu

Trwa kolejna edycja Pilskiego Budżetu Obywatelskiego w naszym mieście. Przedłużyliśmy wskazane wcześniej terminy, więc do 19 maja br. pilanie będą mogli zgłaszać swoje propozycje. Podobnie jak w poprzednich latach mieszkańcy mają do wykorzystania trzy miliony złotych.

Zmieniajmy nasze miasto razem!

Swój pomysł może zgłosić każdy mieszkaniec Piły. Można zgłaszać projekty inwestycyjne i modernizacyjne. Propozycje zadań powinny dotyczyć poprawy lub nowego zagospodarowania przestrzeni miejskiej, musi charakteryzować je trwały cel publiczny. Proponowane przedsięwzięcia muszą być zlokalizowane na gruncie gminnym lub terenie w zarządzie gminy, na którym gmina może zgodnie z prawem wydatkować środki publiczne. Maksymalny koszt pojedynczego zadania to 300 000 złotych.

Aby skutecznie zgłosić projekt należy wypełnić formularz, dostępny na nowym portalu konsultacyjnym dostępnym na www.konsultacjespoleczne.pila.pl. Wcześniej - przed zgłoszeniem projektu - należy na portalu założyć konto. Czynność ta pozwoli na bieżący kontakt pomysłodawców z urzędnikami, a ci pierwsi będą na każdym etapie informowani o czynnościach podejmowanych z projektem. Zgłoszenia są również możliwe w sposób tradycyjny - pobranie, i wypełnienie wniosku papierowego. Wypełniony formularz można przekazać pocztą tradycyjną na adres Urząd Miasta Piły, Biuro Prezydenta, Plac Staszica 10, 64–920 Piła lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu Miasta Piły.

  • Zgłoszone projekty będą analizowane od 5 maja do 19 lipca br.
  • Głosowanie rozpoczniemy 22 lipca i będzie trwało do 8 września br.

Przypominamy, iż w poprzednich edycjach dzięki Pilskiemu Budżetowi Obywatelskiemu udało nam się zrealizować wspólnie 143 zadania.

Idź do oryginalnego materiału