Aplikacja Mój TAURON z 2 milionami pobrań! Nowe funkcje i ambitne plany na 2025 rok

enerad.pl 4 godzin temu

Mój TAURON – 2 miliony pobrań i dynamiczny rozwój

TAURON sukcesywnie rozwija swoje narzędzia cyfrowe, a rosnąca popularność aplikacji jest tego najlepszym dowodem. Tylko w 2024 roku klienci pobrali aplikację Mój TAURON blisko 500 tysięcy razy, co pokazuje, iż użytkownicy coraz chętniej korzystają z nowoczesnych rozwiązań do zarządzania energią.

Jak podkreśla Mariusz Purat, prezes zarządu TAURON Sprzedaż, celem spółki jest zapewnienie klientom pełnej obsługi online:

Chcemy, aby już niedługo 80 procent spraw związanych z energią elektryczną i naszą ofertą klienci mogli załatwić w pełni zdalnie, przy pomocy kilku kliknięć. To jeden z proklienckich celów zawartych w naszej nowej strategii.

Nowe funkcje, które ułatwią życie użytkownikom

Aplikacja Mój TAURON już teraz pozwala na szybkie płatności online, dostęp do faktur i historii zużycia energii, a także kontakt z obsługą klienta. Spółka zapowiada jednak kolejne usprawnienia. Jak mówi Michał Mierzwa, wiceprezes zarządu TAURON Obsługa Klienta:

Wszyscy użytkownicy naszej aplikacji zyskają w najbliższych miesiącach dostęp do nowych funkcjonalności. Planujemy wprowadzenie czatu, który umożliwi klientom szybki i wygodny kontakt z zespołem obsługi klienta. Docelowo komunikacja będzie możliwa również dzięki połączeń wideo, co pozwoli między innymi na łatwe wyjaśnienie klientom rozliczeń na fakturze.

Dodatkowo w aplikacji pojawią się:

  • Szczegółowe dane o zużyciu energii – większa kontrola nad rachunkami,
  • Powiadomienia o fakturach i terminach płatności,
  • Obsługa dla prosumentów – możliwość sprawdzenia rozliczeń z fotowoltaiki.

Spółka analizuje także możliwość udostępnienia aplikacji osobom, które jeszcze nie są klientami TAURONA, by mogły poznać ofertę i podpisać umowę online.

Cyfrowa obsługa klienta – mniej papieru, więcej wygody

Klienci TAURONA coraz chętniej korzystają z rozwiązań cyfrowych – serwisy samoobsługowe spółki odwiedzane są blisko 5 milionów razy miesięcznie. To element szerszej strategii, której celem jest ograniczenie papierowych dokumentów na rzecz elektronicznych.

Jak podkreśla Mariusz Purat:

Sukcesywnie rozwijamy nowoczesne i efektywne kanały komunikacji z klientami, minimalizując przy tym wykorzystanie papieru.

Dzięki aplikacji Mój TAURON użytkownicy mogą m.in.:

  • zmieniać taryfę, moc przyłączeniową, wysokość prognozy czy termin płatności,
  • bezpiecznie przepisywać umowy,
  • śledzić statusy spraw związanych z obsługą klienta.

Aby pobrać aplikację przejdź na stronę Tauron.

Idź do oryginalnego materiału